سناد و مدارک محرمانه که اکثر ما به صورت روزانه با آن‌ها در کار خود سر و کار داریم در هنگام حذف باید به صورت غیر قابل بازیابی و بازگشت از روی هارد دیسک سیستم ما حذف شوند تا در آینده از اطلاعاتی که بر روی این دستگاه از سیستم ما ذخیره سازی شده است سوء استفاده نشود. در غیر این صورت ممکن است اطلاعات محرمانه و شخصی ما که حتی می‌تواند در قالب یک تصویر باشد باعث نشت اطلاعات و به خطر افتادن حریم خصوصی ما در آینده شود.

 

در این بخش با File Shredder آشنا می‌شویم که با استفاده از الگوریتم توسعه یافته توسط وزارت دفاع ایالات متحده می‌تواند خیال ما را از پاک‌سازی کامل و غیر قابل بازیابی فایل راحت کند. در این الگوریتم که به US Dod 5220.22-M معروف است پس از پاک‌سازی یک فایل از روی هارد دیسک شما ۱۵ بار اطلاعات مختلف و تصادفی بر روی آن نوشته می‌شود که این امر بازیابی آن فایل را توسط دیگر افراد در آینده با استفاده از روش نرم افزاری و سخت افزاری غیر ممکن می‌کند.

مزایای استفاده از برنامه File Shredder

برنامه File Shredder نسبت به دیگر برنامه‌هایی که در این زمینه عرضه شده‌اند مزایا و امکانات خاصی را در اختیار شما قرار می‌دهد که همین موضوع باعث شده است به عنوان یکی از بهترین برنامه حذف فایل به روش غیر قابل بازیابی تبدیل شود که رنج وسیعی از کاربران معمولی و حرفه ای را به خود جلب کرده است. در لیست زیر با تعدادی از مزایای برنامه File Shredder آشنا می‌شویم.

  1. این برنامه رایگان است و از حجم کمی نیز در هنگام دانلود برخوردار است.
  2. این برنامه کاملاً با محیط ویندوز شما هماهنگ می‌شود و برای حذف یک فایل یا شاخه از روش مختلفی می‌توانید استفاده کنید.
  3. به غیر از الگوریتم US Dod 5220.22-M برای پاک‌سازی مطمئن فایل امکان استفاده از سه روش دیگر وجود دارد. (با استفاده از بخش الگوریتم در قسمت Settings این برنامه)
  4. برنامه File Shredder با تمامی نسخه ویندوز سازگاری کامل دارد و بر روی تمامی آن‌ها قابل استفاده است.
  5. پس از پاک سازی فایل و شاخه های مورد نظر تمامی عملیات انجام شده توسط شما حتی از محیط این برنامه نیز حذف می‌شود.

 

 

حذف فایل به روش غیر قابل بازیابی با File Shredder

 

نام و ورژن برنامه:super File Shredder 4.12
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ 
حجم برنامه: ۲.۳۰مگابایت 
نوع لیسنس:رایگان
سازگاری با:ویندوز سون ویستا و XP


دانلوده super File Shredder 4.12 با لینک مستقیم از سرور سایت

 


   
دانلوده super File Shredder 4.12 با لینک مستقیم از سرور parsaspace

پسورد پوشه زیپ:www.lordly.ir