اگر پروفایل فیس بوک  شما غیر فعال شده است و دنبال علت غیر فعال شدن ان هستید و یا روش باز کردن اکانت خود؟ با ما همراه شوید.

 

 باید قبل از آنکه دنبال فعال سازی مجدد پروفایل خود باشند،باید دنبال چرایی غیرفعال شدن پروفایل فیس بوک خود باشند.فیس بوک در یکی از صفحات Help center خود برخی از دلایل غیرفعال شدن اکانت کاربران خود را به دلایل زیر اعلام کرده است

 

۱-برخی فعالیت هایی که از نظر فیس بوک ممنوع است را دارنده اکانت بوک انجام داده و از سوی فیس بوک هشدارهای بازدارنده متعددی را دریافت کرده است .این درحالی است که نسبت به این اخطارهای فیس بوک بی توجه بوده پس در نهایت اکانت این کاربر غیرفعال می شود

اموزش در ادامه همین پست..

۲-برقراری تماس های مختلف و ناخواسته با سایر اعضای بوک برای ایجاد مزاحمت آنها شامل پیشنهاد دوستی چندباره ، تبلیغات و سایر رفتارهایی که از نظر فیس بوک آزاردهنده بود و موجب آزار و اذیت سایر کاربران فیس بوک می شود.

۳-استفاده از یک نام جعلی و در صورتی که جعلی بودن نام دارنده اکانت از روش های مختلفی همچون ریپورت آنها مشخص شود.

۴-جعل هویت از یک فرد سرشناس و یا یک شرکت به نام به همراه ارائه اطلاعات مختلف نادرست که موجب انحراف سایر کاربران فیس بوک شود.

۵-به روز رسانی استاتوس خود با نقض استاندارهای فیس بوک که به صورت تعهد نامه حقوقی می باشد و می تواند شامل هر نوع به روزرسانی زشت و ناپسندی مانند مطالب غیراخلاقی و تصاویر همراه با خشونت ، آزار و تهدید یک رد یا گروهی خاص باشد.

در صورتی که موارد ناقض کننده قوانین موجود در فیس بوک را انجام نداده باشید ، ممکن است اکانت شما از سوی دیگران به خطر افتاده باشد.همچنین در برخی اوقات سیستم های فیس بوک به دلایل امنیتی مختلف اکانت کاربران خود را به صورت موقت غیر فعال می کند.در این حالت معمولا پس از گذشت دو تا سه روز اکانت کاربر مذکور فعال می شود.

در صورتی که موارد یاد شده در مورد شما صدق نمی کند و هیچ گونه فعالیت غیر قانونی از نظر فیس بوک انجام نداده اید به احتمال زیاد اکانت شما به صورت سهوی غیر فعال شده است .برای فعال سازی مجدد اکانت فیس بوک خود کافیست به صفحه فعال سازی مجدد فیس بوک مراجعه کنید و با وارد کردن مشخصات خواسته شده درخواست خود را جهت فعال سازی مجدد ارسال کنید.

در صورتی که از طریق این مکاتبه اکانت شما فعال نگردد،شک نکنیدکه باید برای همیشه با اکانت غیرفعال شده ی خودخداحافظی کنید