حتماً بارها در هنگام دانلود فایلی متوجه شده‌اید که فایل مربوطه در سرویس آپلود مانند RapidShare، MegaUpload، ۴shared، MediaFire، Uploading و … قرار دارد و برای استفاده از برنامه مدیریت دانلود حتماً باید یک حساب کاربری ویژه در این سرویس‌ها خریداری کنید. اما برنامه DownTango به صورت رایگان امکان دانلود از این سرویس‌های آپلود را نیز به شما می‌دهد.

 

DownTango برنامه جدید که ترکیبی از بهترین ویژگی های نرم افزار مدیریت دانلود می باشد

DownTango در کنار دانلود منیجری مانند Internet Download Manager میتواند ترکیبی از بهترین و کاملترین برنامه مدیریت دانلود برای سیستم شما شود که میتوانید هر لینکی را با سرعت بالا و بدون محدودیت دانلود کنید

 

 

نام و ورژن برنامه:DownTango
تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۱
حجم برنامه:۱۳ مگابایت
نوع لیسنس:رایگان
سازگاری با:ویندوز سون ویستا و XP

آموزش نصب و استفاده از برنامه مدیریت دانلود DownTango

برای استفاده از برنامه رایگان مدیریت دانلود DownTango تنها کافی است از طریق لینک موجود در پایین همین آموزش آخرین نسخه انتشار یافته آن را دریافت کنید و با اجرای این فایل DownTango را بر روی ویندوز خود نصب کنید. پس از نصب و اجرای این برنامه با پنجره اصلی این برنامه همانند تصویر زیر روبرو خواهید شد که با استفاده از دکمه Add در بالای این پنجره توانایی دانلود فایل جدید را خواهید داشت.

مدیریت دانلود رایگان

البته در DownTango بر خلاف اکثر برنامه مدیریت دانلود در هنگام اضافه کردن آدرس فایل‌هایی که می‌خواهید دانلود شوند می‌توانید چندین آدرس را وارد کنید که این امکان در هنگام دانلود فیلم و فایل سنگین چند بخشی کمک خوبی را می‌کند. برای اضافه کردن فایل تقسیم شده به چند بخش مجزا پس از کلیک بر روی دکمه Add کافی است در قسمت Links آدرس فایل‌های مورد نظر را یک به یک وارد کنید که پس از وارد کردن آدرس هر فایل با استفاده از دکمه Shift به همراه Enter می‌توانید به خط پایین رفته و آدرس قسمت بعدی را وارد کنید.

تنظیمات مربوط به دانلود فایل‌ها

با کلیک بر روی زبانه Preferences در پنجره اصلی این نرم افزار صفحه تنظیمات DownTango نمایش داده می‌شود که از این طریق می‌توانید به امکانات کاربردی از این برنامه نیز دسترسی داشته باشید. اگر دوست دارید محل ذخیره سازی پیش فرض فایل دانلود شده را در هارد دیسک سیستم خود تغییر دهید می‌توانید از فیلد Save File to استفاده کنید و با کلیک بر روی دکمه Browse آدرس جدیدی را برای فایل‌های دانلود شده تعیین کنید.

دانلود فایل در اینترنت

اگر دوست دارید در هنگام دانلود فایل‌ها توسط این نرم افزار توسط مرورگر وب خود نیز کار کنید و به سایت‌های مختلف سر بزنید بهتر است در قسمت Max download speed in KB/s پهنای باند اینترنت خود را برای دانلود فایل توسط این برنامه محدود کنید که انتخاب نصف سرعت فعلی اینترنت شما در این بخش برای وب گردی شما می‌تواند کاملاً مناسب باشد. در صورتی که می‌خواهید از حداکثر سرعت ممکن بدون محدودیت برای دانلود فایل استفاده شود کافی است در این قسمت عدد صفر را وارد کنید.

در قسمت Maximum threads per file می‌توانید تعداد اتصال همزمان به سرور مورد نظر برای دانلود یک فایل را تعیین کنید که این موضوع باعث می‌شود که فایل‌ها در زمان کمتری به صورت کامل در سیستم شما دانلود شوند و در قسمت Maximum parallel download نیز می‌توانید تعیین کنید که به صورت همزمان چند فایل توسط این برنامه می‌توانند دانلود شوند. توجه داشته باشید تعیین اعداد بزرگ‌تر از مقدار پیش فرض در این دو فیلد باعث کند شدن روند دریافت فایل‌ها در اتصال اینترنت ADSL و Dial Up فعلی ایران خواهد شد. در پایین صفحه Preferences نیز تعدادی تنظیمات دیگر نمایش داده می‌شود که در لیست زیر با آن‌ها آشنا می‌شویم.

  1. Clipboard Monitoring: تشخیص خودکار آدرس فایل کپی شده توسط شما در صفحات وب و اضافه کردن خودکار آن‌ها به لیست فایل در صورت روشن بودن این گزینه انجام می‌گیرد.
  2. Handle Captcha Task: در صورت نیاز به وارد کردن کد کپچا این برنامه به شما کد مربوطه را برای تایپ نمایش دهد و روند دانلود فایل را به صورت خودکار انجام دهد که در پایین‌تر به صورت کامل این گزینه را بررسی کرده‌ایم.
  3. Automatically check and download updates: با روشن کردن این گزینه در هنگام شروع کار این برنامه در صورت انتشار نسخه جدید از آن به صورت خودکار فایل نصاب جدید دانلود می‌شود و آخرین نسخه بر روی سیستم شما نصب می‌شود.
  4. Web interface accessible globally: اگر می‌خواهید با تعیین یک رمز عبور توسط هر سیستم دیگری با استفاده از یک مرورگر وب به لیست فایل‌های در حال دانلود خود در این نرم افزار دسترسی داشته باشید می‌توانید از این گزینه استفاده کنید. این ویژگی برنامه مدیریت دانلود DownTango را از دیگر برنامه های موجود در این زمینه متمایز می‌کند.
  5. Run on startup windows: اگر دوست دارید در شروع کار ویندوز این برنامه نیز به صورت خودکار اجرا شود این گزینه را روشن کنید.
  6. DownTango web browser integration: با روشن کردن این گزینه در مرورگر وب اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و گوگل کروم بجای استفاده از برنامه دانلود داخلی مرورگر از این برنامه استفاده می‌شود.

برنامه DownTango از سری برنامه مدیریت دانلود خیلی پیچیده و با امکانات فراوان نیست اما می‌تواند جایگزین خوبی برای برنامه داخلی دانلود مرورگر وب شما باشد.

آیا امکان دانلود از سرویس آپلود فایل رایج وجود دارد؟

حتماً بارها در هنگام دانلود فایلی متوجه شده‌اید که فایل مربوطه در سرویس آپلود مانند RapidShare، MegaUpload، ۴shared، MediaFire، Uploading و … قرار دارد و برای استفاده از برنامه مدیریت دانلود حتماً باید یک حساب کاربری ویژه در این سرویس‌ها خریداری کنید. اما برنامه DownTango به صورت رایگان امکان دانلود از این سرویس‌های آپلود را نیز به شما می‌دهد.

تنها کافی است آدرس صفحه دانلود فایل مربوطه را در هر یک از این سرویس رایج کپی کنید و در برنامه DownTango برای دانلود آن آدرس را اضافه کنید. تمامی روال دریافت آن فایل به صورت رایگان توسط این برنامه به صورت خودکار انجام می‌شود و دیگر نیازی نیست به مشاهده تبلیغات موجود در این سرویس‌ها و یا پیدا کردن دکمه واقعی دانلود رایگان از بین ده‌ها دکمه نمایش داده شده بگردید. این برنامه زمانی را که باید منتظر بمانید تا لینک دانلود فایل در آن سرویس نمایش داده شود را شمارش می‌کند و حتی اگر برای دانلود آن فایل نیاز به وارد کردن کد کپچا (Captcha) بود آن کد را برای وارد کردن به شما نمایش می‌دهد و در نهایت نیز مانند سایر فایل‌ها شروع به دانلود فایل مربوطه می‌کند.

 


دانلود DownTango با لینک مستقیم از سرور سایت

 
   
دانلود DownTango  با لینک مستقیم از سرور parsaspace

پسورد پوشه زیپ:www.lordly.ir