شما  حتما” دنبال برنامه ای هستید که بتونید فقط با دادن یک صفحه انگلیسی به ان فقط با یک کلیک ان متن را به فارسی ترجمه کند. مترجم متن از انگلیسی به فارسی Padideh 8.0 بهترین انتخاب است.
مترجم متن پدیده با کارایی بسیار ساده که قبلا” توسط سازنده اش به قیمتی حدود ۶۰۰ هزار تومن فروخته میشد . این مترجم متن انگلیسی می‌تواند از طریق اسکنر، مودم، اینترنت، دیسک و یا تایپ برای مترجم پدیده فراهم گردد. متن ترجمه شده رامی‌توان از داخل مترجم پدیده ویا هر ویراستار مناسب دیگر ویراستاری و چاپ کرد. مترجم پدیده مجهز به ابزار کافی برای تسریع در امر ترجمه و انجام تحلیل‌های لازم می‌باشد.



برای دیدن عکس کلیک کنید



یک میلیون لغت، اصطلاح و عبارت انگلیسی برای متون غیر تخصصی و ۳۵۰ هزار اصطلاح،‌ لغت و عبارت انگلیسی در زمینه‌های مختلف تخصصی،تشکیل دهنده بانک اطلاعاتی مترجم پدیده است. این بانک عظیم اطلاعاتی با کمک فن‌آوری‌های اختصاصی انجام شده،‌ مترجم پدیده را قادر ساخته تا هر نوع متن انگلیسی در زمینه عمومی یا در زمینه‌های مختلف تخصصی را با رعایت دستور زبان فارسی ترجمه کند. مترجم پدیده از آخرین پیشرفت‌های هوش مصنوعی،‌ زبان شناسی و معنائی (Semantical) بهره‌مند است و ترجمه فارسی مطلوبی در اختیار استفاده کننده قرار می‌دهد. مترجم پدیده پس از دریافت متن انگلیسی آن را با سرعت ۳۰۰ صفحه در دقیقه به فارسی ترجمه می‌کند

دانلود از لینک۱ با حجم۱۹ مگابایت


http://www.divshare.com/download/7507112-070


دانلود از لینک۲ با حجم۱۹ مگابایت


http://rs348tg2.rapidshare.com/files/238068507/Padideh_Tarnslator_8.0_www.lordly.zip.html


دانلود از لینک۳ با حجم۱۹ مگابایت


http://www.ziddu.com/download/4933385/Padideh_Tarnslator_8.0_www.lordly.zip.html