من خودم با دیدن این برنامه شوکه شدم چون اصلا” انتظارش را نداشتم چنین برنامه جالبی هم پیدا بشه.
برنامه که اگر گوشی موبایل شما توسط یک اقا دزد محترم دزدیده شد خیلی راحت خودتان میتونید انرا پیدا کنید.با این برنامه دزد موبایل شما هیچ راه فراری ندارد حتی اگر انرا خاموش کند یا حتی فوری سیم کارت شما را بیرون بندازد باز هم در طله شما می افتد.
حتی اگر اقا دزد سیم کارت جدیدی در درون گوشی  شما قرار دهد. بعد از روشن شدن گوشی، شماره سیم کارت جدید برای شما ارسال می گردد که حاوی مشخصاتی از جمله کشور و یا منطقه ای که گوشی روشن شده است، شماره سریال گوشی و چندین مشخصات دیگر است. باید توجه داشته باشید که سارق محترم هیچ گاه متوجه ارسال پیامک از طریق گوشی شما نمی شود.
اگر دوست دارید سارق مورد نظر را رسوا کنید گوشی شما به مدت ۵ دقیقه با حداکثر توان شروع به آژیر کشیدن می کند.

 


برای دیدن عکس کلیک کنید


 به ۲ طریق می تواند در ردیابی گوشی شما اقدام کند. یکی از طریق ارتباط ماهواره ای یا همان GPS و دوم از طریق ارسال پیامک. بعد از به سرقت رفتن گوش، شما می توانید کنترل گوشی خود را طریق ارسال پیامک در دست بگیرید و با ارسال فرامین مختلف گوشی را وادار به عکس العمل کنید. به شخصه اینجانب نصب این برنامه را به کلیه دارندگان گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین S60v3 توصیه می کنم .


۱.میتونید یه متن خاصی رو هنگامی که گوشی شما دزدیده شده به گوشیتون بفرستید که اونو قفل میکنه.
۲٫آیکن برنامه اگه شما بخواهید نمایش داده نمیشه.این کار کمک میکنه تا اگه آقا دزده تو برنامه های گوشی وارد بود نفهمه همچین برنامه ای تو گوشی هست
۳٫اگه یه سیم کارت دیگه بدون اجازه تو گوشی انداخته بشه برنامه گوشی رو قفل میکنه
۴٫شماره تلفن جدید با سایر مشخصات سیمکارت جدید با یه اس ام اس به شما فرستاده میشه.برا این کار تو تنظیمات برنامه از شما چند تا شماره تلفن میخواد تا در مواقع ضروری این اطلاعات رو به اون شماره ها بفرسته
۵٫برنامه فقط با پسورد قابل Uninstall و حذف کردن است. 

Guardian نگارش ۱/۰۳


برنامه را پس از ثبت در گوشی خود نصب کرده و وارد برنامه شوید. در بدو ورود شما با پیغامی مبنی بر اینکه “این سیم کارت با نامی خاص در برنامه ثبت شد” روبرو خواهید شد. این پیغام نشان دهنده آن است که شماره سیم کارت شما با موفقیت در برنامه ذخیره شده و شماره ای غیر از این شماره به عنوان یک سیم کارت غیر خودی شناخته می شود. قبل از هر چیز در دفترچه تلفن گوشی خود شماره خود را به همراه اسم خود وارد کنید. حال به قسمت تنظیمات یا همان Setting بروید.
در قسمت Status می توانید برنامه را فعال یا غیر فعال کنید که توصیه می گردد همیشه بر روی فعال قرار گیرد. سپس در قسمت Recipient باید شماره ای را وارد کنید. این شماره برای زمانی است که می خواهید مشخصات سارق برای این شماره ارسال گردد. در قسمت SMS text متن پیغامی را تایپ کنید که نشان دهنده آن باشد که گوشی به سرقت رفته و یا هر چیز دیگری که مایل بودید بیافزایید آنگاه در قسمت Secret code یک کد به دلخواه خود وارد کنید. این کد رمز عبور برنامه و نیز رمزیست که شما با آن می توانید از طریق پیامک به گوشی خود فرمان ارسال کنید. پس هیچ گاه آن را فراموش نکنید و نیز در قسمت آخر که Protect Applic. Peroid نام دارد یک زمان مشخص را بگذارید. این زمان برای آن است که اگر سیم کارت دیگری در گوشی قرار گرفت توسط این برنامه بعد از طی کردن آن زمان خاص، یک پیامک حاوی مشخصات سیم کارت جدید گوشی برای شما ارسال گردد. پیشنهاد میکنیم که این گزینه را بر روی Immediately یا همان سریعا قرار دهید.
تا به اینجای کار تنظیمات اصلی برنامه انجام شد. همچنین شما می توانید در قسمت Protected Application برنامه هایی را علامت بزنید که در صورت وارد شدن سیم کارت جدید این برنامه ها قفل شوند و فقط با رمزی که در بالا قرار داده اید قابل دسترسی باشند. حال با خیال راحت برنامه را ببنید.
حال فرض بگیرید که گوشی شما دست شخص دیگری افتاده و سیم کارت جدیدی در درون گوشی قرار داده شده. بعد از روشن شدن گوشی، شماره سیم کارت جدید برای شما ارسال می گردد که حاوی مشخصاتی از جمله کشور و یا منطقه ای که گوشی روشن شده است، شماره سریال گوشی و چندین مشخصات دیگر است. باید توجه داشته باشید که سارق محترم هیچ گاه متوجه ارسال پیامک از طریق گوشی شما نمی شود. پس راحت به کار خود ادامه دهید و با استفاده از دستورات زیر اقدام به ارسال پیامک برای سیم کارت جدید کنید.
اگر دوست دارید برای شخص مورد نظر یک پیامک اخطار ارسال کنید به صورتی که شماره شما قابل رویت نباشد از دستور زیر در متن پیامک استفاده کنید:
*۱۲۳۴۵*fakesms*Nashenas;Salam Jenabe Saregh :D
توجه کنید که آن عدد ۱۲۳۴۵ همانا رمز برنامه می باشد  که شما می بایست از رمز خود استفاده کنید.
اگر دوست دارید سارق مورد نظر را رسوا کنید از دستور زیر استفاده کنید:
*۱۲۳۴۵*alarm*time=5
گوشی شما به مدت ۵ دقیقه با حداکثر توان شروع به آژیر کشیدن می کند. اما اگر حتی به فکر آبروی جناب سارق باشید می توانید با ارسال دستور زیر آلارم را قطع کنید:
*۱۲۳۴۵*config*disable
برای تغییر شماره ای که در برنامه وارد کرده اید:
*۱۲۳۴۵*config*newnumber=+39328123456
برای تغییر رمز برنامه:
*۱۲۳۴۵*config*newcode =123456
برای اینکه ۲ پیامک آخر Inbox شما برایتان ارسال شود:
*۱۲۳۴۵*forward*inbox=2
برای اینکه ۲ پیامک آخرOutbox  شما برایتان ارسال شود:
*۱۲۳۴۵*forward*outbox=2
برای اینکه چهار شماره اول دفتر تلفن گوشی برایتان ارسال شود:
*۱۲۳۴۵*forward*contacts=4
برای اینکه پنج شماره آخری که با آنها تماس گرفته اند برایتان ارسال شود:
*۱۲۳۴۵*forward*outcalls=5
برای اینکه شش شماره آخری که با گوشی شما تماس گرفته اند برایتان ارسال شود:
*۱۲۳۴۵*forward*incalls=6


همچنین شما می توانید از دستورات ترکیبی نیز استفاده کنید. به صورتی که با ارسال یک دستور چند کار مختلف انجام شود. به دستور زیر دقت کنید:
*۱۲۳۴۵*forward*incalls=5 outcalls=5 inbox=10 outbox=10 contacts=2
این یک دستور ترکیبی بوده و قادر است همه را یکجا اجرا کند.
همچنین این برنامه دارای دستورات فراوان دیگری نیز می باشد که این دستورات در یک فایل pdf همراه با برنامه قرار داده شده است که شما می توانید بعد از دریافت برنامه ، آن را نیز مطالعه کنید. برای دریافت نسخه از برنامه از آدرس زیر استفاده کنید:



ابتدا فایل اصلی را نصب و با ۰۰۰۰۰۰۰۰ رجیستر کنید. سپس کرک را نصب نمایید


توجه کنید که کد های بالا متاسفانه در وب پیج درست نمایش داده نمی شوند . برای دیدن کد های اصلی به فایل پی دی اف موجود در برنامه مراجعه کنید


لیست گوشی های ساپورت شده با این برنامه,
Nokia 5500, Nokia E50, Nokia E60, Nokia E61, Nokia E62, Nokia E70, Nokia N71, Nokia N73, Nokia N75, Nokia N80, Nokia N91, Nokia N92,
Nokia N93, Nokia N95, Nokia 3250, Nokia N Series, Nokia E Series, Nokia E65, Nokia N76, Nokia E61i, Nokia N73 Music Edition,
Nokia N77, Nokia 6120 Classic, Nokia 5700 XpressMusic,
Nokia 6110 Navigator, LG KS 10, Nokia E51, Nokia N81,
Nokia 6121 Classic, Nokia N82, Nokia N93i, Nokia 6290,
Nokia N95 8GB, Nokia N81 8GB, Nokia N91 8 GB, Nokia N96,
Nokia 6210 Navigator, Nokia 6220 Classic, Nokia N78,
Nokia N79, Nokia N85, Nokia 5320 XpressMusic, Nokia E66,
Nokia E71, Nokia 6124 Classic


دانلود از لینک۱


http://www.ziddu.com/download/4982247/Guardianwww.lordly.zip.html


دانلود از لینک۲


http://h1.ripway.com/upload4ekrami/Guardian%20www.lordly.zip


دانلود از لینک۳


http://www.box.net/shared/000vqzom3g


دانلود از لینک۴


http://upload4ekrami.persiangig.com/Guardian%20www.lordly.zip


دانلود از لینک۵


http://www.2shared.com/file/6031288/72a2c1fc/Guardian_wwwlordly.html