بسیاری از کاربران این روزها برای اتصال دستگاه خود به مودم ADSL و اینترنت پر سرعت از تکنولوژی WiFi استفاده می کنند. اما با وجود تمامی راه کارهای امنیتی و آنتی ویروس ارائه شده برای محافظت و جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به این گونه از شبکه ها باز هم نمی توانیم مطمئن باشیم که شبکه ما توسط افراد دیگر مورد نفوذ قرار نگرفته است و یا اینکه رمز عبور اتصال به WiFi ما توسط فرد دیگری شناسایی نشده باشد.

 

یکی از راه کار منطقی برای محافظت از شبکه مبتنی بر WiFi نظارت (Monitoring) دائمی سیستم هایی است که به شبکه خانگی و اداری ما متصل شده اند و در صورت شناسایی دستگاه غیر مجاز، قطع ارتباط آن ها با این گونه از شبکه ها است. 

نرم افزار  WiFi Guard به شما امکان می دهد بدون نیاز به دانش شبکه نظارت دقیقی را بر روی شبکه بی سیم کوچک خود داشته باشید.

برنامه رایگان WiFi Guard با شناسایی دستگاه هایی که با درخواست IP به شبکه WiFi فعلی شما متصل شده اند آن ها را برای شما نمایش می دهد و در کنار آن امکانات کاربردی را برای محافظت و نظارت دائمی از WiFi در اختیار شما قرار می دهد که در لیست زیر با آن ها آشنا می شویم.

 

۱-این برنامه به صورت خودکار به تمامی دستگاه متصل به شبکه شما را پینگ (Ping) ارسال می کند و از این طریق قابلیت نمایش تمامی دستگاه در دسترس را محیا می کند.

۲-در صورتی که پاسخ پینگ ارسال شده توسط WiFi Guard به دیگر سیستم ها دریافت نگردد این برنامه این موضوع را به شما اطلاع می دهد تا مشکلات احتمالی را بر طرف کنید.

۳-با توجه به نیاز شما WiFi Guard در بازه های زمانی تعیین شده مثلاً هر ۱۰ دقیقه یکبار می تواند عملیات شناسایی دستگاه متصل شده را به صورت خودکار انجام دهد.

۴-در صورت اتصال یک دستگاه ناشناخته یا جدید به شبکه این برنامه به شما یک پیغام هشدار نمایش می دهد.

۵-پس از شناسایی هر دستگاه با کلیک بر روی آن و تیک دار کردن گزینه I know this computer or device می توانید آن دستگاه را به لیست دستگاه مجاز برای دسترسی به شبکه بی سیم خود اضافه کنید و همچنین با نوشتن پیام جداگانه در اتصال بعدی آن دستگاه به سادگی عملیات شناسایی را انجام دهید.

۶-در این برنامه آدرس IP، آدرس Mac و نام کاربری سیستم های متصل شده نمایش داده می شود که از این طریق می توانید به اطلاعات کامل تری درباره آن دستگاه دسترسی پیدا کنید.…

 

محافظت از WiFi و نمایش سیستم متصل شده توسط WiFi Guard

 

نام و ورژن برنامه:WiFi Guard
حجم فایل:۱ مگا بایت
نوع لیسنس: رایگان
سازگاری با:ویندوز سون ویستا و XP و ویندوز۸
تاریخ انتشار:  سه شنبه ۲۸ اذر سال۱۳۹۱


دانلوده WiFi Guard لینک مستقیم از سرور سایت

 


   
دانلوده WiFi Guard از سرور پاراسا اسپیس

پسورد پوشه زیپ:www.lordly.ir