همانطور که میدونید در چند روز اخیر  به دلایلی یا محدودیت از طرف یاهو و یا به دلیل بستن پورتهاتی یاهومسنجر و محدود کردن پهنای باند از داخل ایران یاهو مسنجر ها لاگین نمی کنند .

و بدبختی ما هم اینه که همه چسبیدیدم به مسنجر یاهو در حالی که مسنجرهایی رایگانی مانند مسنجر ماکروسافت وجود دارد که برتری خیلی زیادی نسبت به یاهو دارد و شما میتونید از ان استفاده کنید و توجه کنید که مسنجر هر دو شرکت یاهو(Yahoo! Messenger) و ماکروسافت (Windows Live Messenger )چند مدتیه با هم سازگار هستند یعنی شما میتونید با مسنجرتان در Windows Live Messenger دوستان خود را در یاهو ادد کنید و مانند یاهو با انها گپو گفتگو کنید و بر عکس. 


 


Microsoft Windows Live Messenger، با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر، محبوب ترین و معروفترین برنامه پیغام رسان (Chat – گفت و گو) می باشد..



 


 


اگر میخواهید از درد سرهای یاهو مسنجر  مانند بوت شدن-هک شدن پسورد یاهو-دی اکتیو شدن-قفل شدن و خیلی دیگر از انها که همیشه در یاهو مسنجر هستند و خواهند بود خلاص شوید شما را برای استفاده از Windows Live Messenger دعوت می کنم ضمنا” شما در این مسنجر میتونید تمام اینفوهای ایدی خود را عوض کنید.

  شما برای دانلود و ثبت نام در این مسنجر بهhttp://download.live.com/messenger این ادرس بروید و اگر مشکلی داشتید حتما” در نظرات همین قسمت ذکر کنید تا پاسخ داده شود