حتماً شما هم در هنگام کار با این بخش از ویندوز با نبود امکانات و قابلیت‌هایی مواجه شده‌اید که پس از آن برای ویرایش تنظیمات مورد نظر مجبور شده اید که از اکسپلورر ویندوز و یا ویرایشگر رجیستری عملیات مورد نظر را انجام دهید. اما برنامه My Computer Tweaker که به صورت رایگان نیز انتشار یافته است شامل صدها گزینه تنظیماتی است که با نصب و استفاده از آن بر روی سیستم خود به سادگی می توانید به طیف وسیعی از تنظیمات به صورت یک جا دسترسی داشته باشید.

 

برنامه رایگان My Computer Tweaker در حقیقت پیشخوانی کامل از تنظیمات و قابلییت مربوط به سیستم عامل ویندوز است که با استفاده از آن می توانید تنها با یک کلیک گزینه های مورد نیاز خود را به کنترل پنل، اکسپلورر، My Computer و دیگر بخش موجود اضافه کنید. البته تعدادی از تنظیمات نمایش داده شده در این برنامه نیز به صورت مستقیم بر روی بخش مربوطه اثر می‌گذارند و باعث افزایش سطح کارایی آن بخش ها برای شما می‌شوند.

پس از اجرای این برنامه با کلیک بر روی آیکون اضافه شده بر روی صفحه دسکتاپ ویندوز خود با پنجره ای روبرو خواهید شد که در آن صدها تنظیم و عملیات مختلف نمایش داده می شود. با تیک دار کردن هر یک از این گزینه ها و کلیک بر روی گزینه Apply توانایی استفاده از آن ها را خواهید داشت.

 

برنامه My Computer Tweaker کنترل پنل کامل برای ویندوز

نام و ورژن برنامه: Rgtwk
حجم فایل:۲۰۰ کیلو بایت
نوع لیسنس:رایگان
سازگاری با:ویندوز سون ویستا و ویندوزxp
تاریخ انتشار: 
یک شنبه ۶ اسفند سال۱۳۹۱


دانلوده Rgtwk با لینک مستقیم از سرور سایت