Norton Utilities 2013 16.0.0.126 Norton Utilitiesیکی از کامل ترین نرم افزارهایی که در زمینه بهینه سازی کلی سیستم می توان نام برد محصولی از کمپانی نرم افزاری Symantec است. Norton Utilities نام نرم افزار یا همان بسته نرم افزاریست که توانایی بهینه سازی بخش های مختلف یک سیستم عامل را دارد. ابزاری قدرتمند که با استفاده از امکانات موجود در آن می تواند کاربران را در مدیریت و افزایش کارآیی سیستم یاری دهد.

 

بخش های مختلف این نرم افزار طوری طراحی شده اند که علاوه بر جذابیت در نمایش واسط کاربری و سهولت در دسترسی به بخش های مختلف نرم افزار کاربر بتواند به سادگی و تفکیک شده کار بهینه سازی را انجام دهد.این نرم افزار پنج ستاره در چندین بخش مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده برای بهینه سازی رجیستری که در حقیقت هسته سیستم عامل ویندوز محسوب می شود و تقریبا عملکرد اصلی همه بخش ها برروی آن صورت می گیرد.

قابلیت های نرم افزار Norton Utilities :

System Dashboard : قابلیتی که به صورت مرحله به مرحله به کاربر کمک میکند تا بهینه سازی ویندوز را انجام دهد تا ویندوز به صورت کاملا سالم در آید.

Duplicate File Finder : یافتن فایل های تکراری که ممکن است مقدار زیادی از فضای هارد دیسک را اشغال کرده باشند و کمک به کاربر جهت حذف آنها.

Application Uninstaller : کمک به حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز به طور کامل و بدون هیچگونه برجا ماندن فایل های نرم افزار حذف شده.

Speed Disk : این بخش کاربر را در جهت یکپارچه سازی و بهینه سازی فایل های موجود در هارد دیسک یاری میدهد تا دسترسی به اطلاعات سریعتر صورت گیرد.

Disk Doctor : با اسکن هارد دیسک و ارسال هشدارهای لازم در جهت رفع کرش و خطاهای هارد دیسک باعث بهبود عملکرد خواهد شد.

Disk Cleaner : حذف کردن تمامی رکوردها و لاگ های فعالیت های انجام شده در ویندوز و حذف فعالیت های انجام شده در دنیای وب.

Registry Cleaner : پاکسازی رجیستری و حذف ورودهای نامعتبر و زائد که باعث کاهش سرعت ویندوز شده اند.

Registry Defragmenter : یکپارچه سازی رجیستری و در نتیجه استفاده کمتر رجیستری از حافظه سیستم

Registry Restore : ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز و امکان بازگرداندن نسخه ایجاد شده در مواقع لازم

Startup Manager : غیرفعال و یا فعال کردن نرم افزارها در هنگام استارت آپ ویندوز که غیرفعال کردن نرم افزارها باعث افزایش سرعت استارت آپ خواهند شد.

Service Manager : غیرفعال کردن نرم افزارهایی که هنگام عملکرد ویندوز بدون احتیاج شما و ویندوز در حال اجرا در پشت صحنه هستند و باعث کاهش سرعت ویندوز می شوند.

UnErase™ Wizard : بازیابی فایل های حذف شده.

Smart Updates : به روزرسانی مرتب و خودکار نرم افزار توسط شرکت نورتن (از این بخش استفاده نکنید که احتمالا باعث شناسایی کرک شده بودن نرم افزار خواهد شد)

 

         Norton Utilities 2013 16.0.0.126 Final

نام و ورژن برنامه:Norton Utilities 2013 16.0.0.126 Final
حجم فایل:۲۴مگا بایت
نوع لیسنس: کرک
سازگاری با:  ویندوز سون ویستا ویندوزxp و ویندوز هشت
تاریخ انتشار: پنج شنبه۷ تیر سال ۱۳۹۲

 


دانلود Norton Utilities 2013 16.0.0.126 Final با لینک مستقیم از سرور سایت

   

دانلود  Norton Utilities 2013 16.0.0.126 Final از پارسا اسپیس

پسورد پوشه زیپ:www.lordly.ir