آیا می دانید که از طریق اینترنت می توان به شبکه های تلویزیونی تمام کشورهای جهان  دسترسی داشت ؟ برای این کار سرعت اینترنت شما باید در حد مناسب باشد . البته فقط داشتن سرعت اینترنت مناسب کافی نیست بلکه شما به نرم افزاری جهت دریافت کانال های ماهواره ای نیاز دارید تا بتوانید به صورت آنلاین تلویزیون نگاه کنید. تا به حال نرم افزار های مختلفی را در زمینه ی مشاهده ی تلویزیون از اینترنت به شما معرفی نمودیم این بار هم یکی دیگر از این نرم افزار ها را برایتان آماده کرده ایم.
Super Internet TV نام نرم افزاری برای مشاهده ی آنلاین شبکه های تلویزیونی می باشد که کاربران بسیار زیادی هر روزه از این نرم افزار محبوب استفاده می کنند . شما با کمک آن می توانید به راحتی و با داشتن سرعت اینترنتی مناسب مدت زمانی را که در اینترنت سپری می کنید را صرف تماشای شبکه های تلویزیونی سراسر جهان کنید. این نرم افزار قادر است تا از ۲۲۰۰ شبکه ی تلویزیونی و ۵۰۰۰ ایستگاه رادیویی موجود در ۱۰۰ کشور جهان پشتیبانی کند و برنامه های در حال پخش از آنها شبکه ها را برای شما به نمایش بگذارد .می توانید در هنگام تماشای برنامه ای خاصی که به آن علاقه دارید ،آن را ضبط کنید .این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا برنامه ی مورد نظر را در یک فایل ویدویی با کیفیت ضبط و ذخیره کنید و در هر وقت که علاقه مند بودید به مشاهده ی آن بپردازید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان ذخیره سازی شبکه های مورد علاقه در قسمت Favorites جهت دسترسی سریعتر به آنها و نیز امکان جستجو در کانال ها اشاره کرد.

نرم افزار  SuperInternetTV7.11 نرم افزاری کار امد و حرفه ای برای مشاهده حدود  ۱۲۰۰ کانال از تلویزیون های مختلف کشور های مختلف به صورت کاملا بی نظیر و با کیفیت از طریق اینترنت حتما پیشنهاد میکنم این نرم افزار رو دانلود نمایید + این که در سایت های دیگر این نرم افزار امکان وجودش هست اما کرک هست که نرم افزار رو تکمیل میکنه که ما اماده کردیم دانلود کنید این نرم افزار کم یاب رو لذت ببرید .

ویژگی های کلیدی نرم افزار Super Internet TV :
– امکان دریافت و مشاهده ی برخی از شبکه ها حتی با سرعت پایین اینترنت
– مشاهده ی برنامه های تلویزیونی بیش از ۱۰۰ کشوراز طریق اینترنت
– امکان ضبط برنامه های در حال پخش از شبکه ها و ذخیره سازی آنها
– امکان باز کردن چندین کانال به طور همزمان و مشاهده ی آنها
– امکان نمایش برنامه ها به صورت تمام صفحه
– قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
– پخش بیش از ۵۰۰۰ ایستگاه رادیویی
– داشتن چندین اسکین زیبا و قشنگ
– داشتن محیط زیبا و کاربرپسند
– سازگار با ویندوز های مختلف
– پشتیبانی از دو زبان مختلف
– اجرا با یک کلیک
– داشتن حجم مناسب
– کاربرد آسان
– و …

دانلود نرم‌افزار Super Internet TV با حجم ۱۶٫۴ مگابایت

   دانلود : دانلود با لینک مستقیم
  حجم :۱۶٫۴ مگابایت
  رمز :  www.lordly.ir
  منبع : لردلی

 

دانلود Super Internet TV از سرور پارسا اسپیس

پسورد پوشه زیپ : www.lordly.ir