با یک برنامه با همه دوستان خود چت کنید

اگر شما هم نمی‌خواهید برای چت همزمان با دوستان خود در یاهو مسنجر و گوگل‌تاک و فیس‌بوک و سایر شبکه های ارتباطی مجبور باشید همه این برنامه ها را اجرا کنید، می‌توانید از یک برنامه بسیار ساده و کاربردی استفاده کنید.

به کمک نرم‌افزار Instantbird می‌توانید با همه دوستان خود چت کنید. برنامه از AIM ، یاهو، MSN ، گوگل‌تاک، و حتی فیس‌بوک و توییتر و … هم پشتیبانی می‌کند. طراحان برنامه بیش از هر چیز به دنبال نوشتن برنامه‌ای بی‌نقص و ساده بوده‌اند. شما هم می‌توانید از رابط کاربری ساده و کاملاً بدون پارازیت این لذت ببرید: هنگام چت کردن، هیچ چیز مزاحمتان نمی‌شود. نه تبلیغات، نه برنامه‌ها و بخش‌های زیادی و بی‌فایده.

با این حال، چند تم زیبا به طور پیش‌فرض روی برنامه نصب و قابل انتخاب است و صدها تم هم برای دانلود آماده شده است که کمک می‌کند هنگام چت با دوستانتان، تجربه‌ای کاملاً مطابق سلیقه خود داشته باشید.

نکته آخر این‌که مطمئن باشید برنامه Instantbird روی رایانه شما هم نصب می‌شود؛ حتی اگر از سیستم‌عاملی غیر از ویندوز استفاده می‌کنید؛ چه سیستم‌عامل مک ایکس و چه لینوکس. به علاوه، برنامه هم رایگان و هم مهم‌تر از آن منبع‌باز است. به این معنا که هیچ‌گاه نیازی نیست بابت استفاده از آن هزینه‌ای پرداخت کنید و در عین حال می‌توانید از امکاناتی استفاده کنید که صدها کاربر دیگر در سراسر جهان به این برنامه اضافه می‌کنند.

mailدانلود با لینک مستقیم نرم افزار Instantbird

  حجم: ۱۹٫۱ مگابایت

پسورد فایل فشرده: www.lordly.ir

enlightenedدانلود نرم افزار برای سیستم‌عامل‌ها و زبان‌های دیگر