در دنیای امروز پیشرفت در زمینه علوم رایانه به‌حدی رسیده است که تصور انجام هرکاری به‌کمک رایانه دور از ذهن نیست. انجام بعضی کارها تا چند سال قبل محال به‌نظر می‌رسید اما امروزه شاهد انجام آنها به‌وسیله رایانه‌ها هستیم. پس اگر فکر می‌کنید در حال حاضر نیز انجام کاری محال است، صد درصد به حرف خود مطمئن نباشید چرا که شاید این برنامه یکی از انها باشد.


به نظر شما این امکان وجود دارد که با در اختیار داشتن یک عکس بی‌جان از چهره دوستان یا آشنایانتان آن را به‌حرف درآورید و آن تصویر، هر حرفی که شما بخواهید بازگو کند؟ اگر فکر می‌کنید این کار ممکن است، اما برای به انجام رسانیدن آن به تخصص و مهارت زیادی در زمینه کارهای گرافیکی نیاز دارید باید بگوییم اشتباه می‌کنید! رایانه‌ها برای انجام این‌گونه کارها نیز راه حل‌هایی دارند که یکی از آنها استفاده از نرم‌افزار Crazy Talk است


تصور وجود چنین نرم افزارهایی برای ادم غیر ممکن است


برای دیدن عکس کلیک کنید


 


 


به چشمانتان اعتماد نکنید


وجود نرم‌افزارهایی مثل Crazy Talk موجب می‌شود تا به چشمانتان نیز اعتماد نکنید چرا که این نرم‌افزار قادر است در کمترین زمان هر تصویری را که تمایل داشته باشید وادار به حرف زدن کرده و حرف‌هایی را بازگو کند که شما به آن بگویید. پس به این ترتیب اگر جایی تصویر خودتان را دیدید که در حال گفتن حرف‌هایی هستید که هیچ‌گاه آنها را بر زبان نیاورده‌اید خیلی تعجب نکنید! چرا که از رایانه‌ها هر کاری بر می‌آید، حتی حرف گذاشتن در دهان شما!


قدرتمند و آسان


این نرم‌افزار در نوع خود بی‌نظیر بوده و قادر است تصاویر بی‌جان را به تصاویری زنده تبدیل کند و صحبت کردن را نیز به آنها بیاموزد. روش استفاده از این برنامه به چند کلیک ساده ختم می‌شود و همین راحتی در استفاده موجب شده است تا کاربران مبتدی نیز برای استفاده از آن علاقه بسیار زیادی نشان دهند و به شوخی با دوستان و آشنایانشان بپردازند.


برخی از قابلیت‌های کلیدی این نرم‌افزار عبارتند از:


– هماهنگ‌سازی خودکار حرکت لب‌ها با متن ارائه شده


– هماهنگ‌سازی خودکار مدت حرکت لب‌ها و دیگر اجزای چهره با زمان بازگو کردن متن


– ویرایش ترکیب صورت و حالت خاص چهره هنگام سخن گفتن


– سرعت بسیار بالا با روش کار بسیار ساده برای تولید کاراکترهای سخن‌گوی قابل استفاده در انواع پروژه‌ها


 توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه همین مطب……………

واقعی یا ساختگی؟


یکی از بی‌نظیر‌ترین قابلیت‌های موجود در این برنامه فراخوانی تصاویر و مدل‌های مختلف برای سخن گفتن است. به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا هر مدلی که بخواهید را وادار به صحبت کردن کنید. این مدل می‌تواند تصویری از یک انسان، حیوان یا حتی یک نقاشی باشد. نرم‌افزار فوق این امکان را به شما می‌دهد تا اجزای مختلف تصویر همچون لب، بینی، ابرو، چشم، گوش، پیشانی، چانه و … را مشخص کنید تا هنگام صحبت کردن، این اجزا نیز برای واقعی جلوه دادن صحبت‌ها با توجه به متن حرکاتی داشته باشند.


تشخیص هوشمند اجزای چهره حتی هنگامی که چهره در زوایای مختلف چرخیده باشد و امکان ایجاد تغییر در چشم‌ها، دهان و دندان برخی از قابلیت‌هایی است که در این قسمت در اختیار شما قرار داده می‌شود.


هوشمند


هماهنگ‌سازی هوشمند حرکت لب و دهان با فایل صوتی مورد نظر شما از دیگر قابلیت‌هایی است که این برنامه به خوبی از آن پشتیبانی می‌کند. چنانچه صدایی را از قبل ضبط کرده‌اید یا قصد دارید همین حالا صدای خود را ضبط کنید و آن را از دهان تصویر موردنظرتان بشنوید نگران همخوانی صدا و تصویر نباشید! این نرم‌افزار می‌تواند همخوانی صدا و تصویر را به بهترین شکل به انجام برساند. همچنین امکان اعمال تغییر در حالت چهره هنگام بازگو کردن بخش‌های هیجانی، خنده‌دار، خشن و … نیز از دیگر قابلیت‌هایی است که این برنامه در اختیار شما قرار می‌دهد.


ذخیره‌سازی


یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در هر نرم‌افزار بخش ذخیره‌سازی کارهای انجام شده است. فکر می‌کنید هنرنمایی خود را توسط این نرم‌افزار به چه شکل‌هایی می‌توانید ذخیره کنید؟


– یکی از حالت‌هایی که امکان ذخیره‌سازی فایل نهایی این نرم‌افزار در آن وجود دارد حالت عکس یا ویدئو است. در ذخیره‌سازی فایل نهایی به حالت ویدئو می‌توانید یکی از فرمت‌های AVI, MPEG-4, RM, WMV, NTSC, PAL یا فرمت HD که بالاترین حد کیفیت برای ذخیره‌سازی فیلم است را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تمام فریم‌های موجود در پروژه نهایی را به‌صورت عکس‌های ثابت و به‌صورت تک‌تک نیز ذخیره کنید.


– ذخیره‌سازی برای وب از دیگر امکانات این بخش است. در این نوع ذخیره‌سازی امکان ذخیره‌سازی فایل بدون تصویر یا رنگ زمینه و همچنین امکان ارسال آن به سایت‌ها یا وبلاگ‌های مورد نظر شما به صورت مستقیم وجود دارد.


– ارسال مستقیم به سایت بزرگ یوتیوب نیز از دیگر امکانات بخش ذخیره‌سازی است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید فایل‌های انیمیشن خود را به‌طور مستقیم در سایت یوتیوب آپلود کرده و آن را با دوستانتان در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید. در این قسمت نیز امکان ورود خودکار به حساب کاربری یوتیوب و مشخص کردن کلمات کلیدی برای انیمیشن مورد نظر شما وجود دارد.


و اما از دیگر امکاناتی که با دارا بودن بخش قدرتمند ذخیره‌سازی در این نرم‌افزار به‌طور نامحسوسی در اختیار شما قرار می‌گیرد، استفاده از فایل‌های ذخیره شده در نرم‌افزارهای میکس و مونتاژ فیلم است. این نرم‌افزار با ذخیره کردن فایل‌های شما در فرمت‌های استاندارد ویدئویی این امکان را به شما می‌دهد تا تغییرات دیگری که مایلید در فایل خود ایجاد کنید را نیز توسط نرم‌افزارهای میکس و مونتاژ به انجام برسانید


شما میتونید ورژن کامل انرا از لینک زیر دانلود کنید البته حجمش یکمه زیاده.


دانلود بخش اول از rapidshare.com حجم حدود۹۵ مگا بایت


دانلود بخش دوم ازrapidshare.com  حجم حدود۲۳ مگا بایت


————————————————————


دانلود ورژن کامل با حجمه ۴۵ مگا بایت از easy-share.com