اگر شما دوست دراید از سطح تمام سایتها و وبلاگها با سرعت بالا و خیلی ساده ایمیلها را جمع کنید من یک نرم افزار استثنایی برای شما هدیه اوردم که یک شکارچی ایمیل است. 

من خودم شخصا” تا حالا خیلی از ایمیل قرابر ها را تست کردم ولی هیچ کدوم به Atomic Email Hunter نمی رسد.این ایمیل جمع کن واقعا” از میان تمام ایمیل جمع کنها سرتره.من مدت زیادی بود که دنبال  ورژن فول این Atomic Email Hunter 4.50 ولی افسوس هیچ کرک یا سریالی برای ان پیدا نکردم.
تا اینکه امروز در یک سایت خارجی ورژن فول و پورتابل (بدون نیاز به نصب)Atomic Email Hunter 4.50 را پیدا کردم و همین امروز هم برای دانلود تمام شما دوستان در این سایت می گذارم.


برای دیدن عکس کلیک کنید


با این برنامه شما میتونید هم بصورت ادرس مشخص شده یک سایت مانند www.blogfa.com  و یا بر اساس کلمات کلیدی ایملها را جمع کنید این برنامه زبان فارسی هم خوب ساپورت می کند یعنی شما میتونید کلمات کلیدی خود را بصورت فارسی تایپ کنید.ورژن Atomic Email Hunter 4.50 اخرین ورژن ان است که شما میتونید بصورت فول و بدون نیاز به هیچ کرک یا سریالی از ادامه همین مطلب انرا دانلود کنید.


مثلا” شما میتونید با دادن ادرس  www.blogfa.com به Atomic Email Hunter 4.50 اون میتونید ادرس امیلها را در وبلاگ های که در ان زمان دارن اپدیت می کنند را استخارج کند. و در اخر یاد اور میشوم که این ورژن در سایت ان اینجا به قیمت ۶۹دالار یعنی حدود ۷۰۰۰۰ تومن به فروش می رسد

از لینک زیر دانلود کنید


 http://www.box.net/shared/3oiko8cbqo