پر مخاطب ترین افزونه های فیسبوک را بشناسید

امروز قصد داریم برای شما از افزونه های کاربردی مرورگرهای اینترنتی بگوییم. محوریت آموزش امروز ما برای شما دوستان فیسبوک است. می خواهیم به معرفی چند افزونه برای فیس بوک بپردازیم که برای مرورگر های گوگل کروم و فایرفاکس در نظر گرفته شده اند. با ما همراه باشید.

Facebook Theme Creator
شاید تا کنون از شخصیت های مشهوری خوشتان آمده باشد و دوست داشته باشید خودکار، پیراهن، حتی دفتر و… خود را با مارک عکس های او انتخاب کنید اما شاید باور نکنید که می توانید تم فیسبوکتان هم به صورت این شخصیت ها در بیاورید!

Facebook Theme Creator

توسعه دهندگان به تازگی با ساختن افزونه Facebook Theme Creator برای گوگل کروم توانسته اند این کار را انجام دهند. این افزونه شامل تعداد زیادی از چهره های هنری و موسیقی و کارتونی است که می توانید آنها را روی تم خود اعمال کنید و تغییر دهید. برای اینکه از این تم ها استفاده کنید باید راه زیر را طی کنید :

۱٫ اول افزونه را روی مرورگر خود بیفزایید ( لینک آخر )

۲٫ به آدرس http://ftg.funnerapps.com/facebook بروید و یک عکس مورد علاقه را اضافه کنید

۳٫ حالا می توانید فیسبوک تغییر کرده خود را مشاهده کنید.

برای افزودن Facebook Theme Creator به گوگل کروم کلیک کنید.

Fastest Facebook
این افزونه فیس بوکی هم برای کاربران مرورگر فایرفاکس طراحی شده که می توانید بعد از نصب و اضافه کردن آن روی مرورگر دسترسی سریع به فیس بوک داشته باشید اما چطوری؟ کافیست که بعد از نصب پنجره مرتبط با فیس بوک را در سمت چپ مرورگر خود مشاهده کنید.

Fastest Facebook

ابتدا می توانید لوگین کنید و بعد تمام رویدادهای فیس بوکی خود را در هر صفحه ای که باشید در همین گوشه سمت چپ دنبال کنید و لایک کنید و جواب پیام ها را بدهید و حتی پست بگذارید به همین راحتی می توانید با نصب افزونه Fastest Facebook در هر صفحه یا سایتی که هستید فیس بوکتان را هم کنترل کنید.

برای افزودن Fastest Facebook به فایرفاکس کلیک کنید.

Facebook Dislike
افزونه Facebook Dislike برای مرورگر فایرفاکس طراحی شده و به شما اجازه می دهد در فیس بوک قدرت اعمال dislike داشته باشید. اینگونه می توانید به برخی پست ها اعلام مخالفت کنید! به همین راحتی

Facebook Dislike

برای افزودن Facebook Dislike روی فایرفاکس کلیک کنید.

Facebook Secret Emoticons
اگر عمیق فکر کنید خواهید دانست که زندگی در دنیای مجازی بدون شکلک هایی که منظور رسان ما هستند واقعا مشکل است و در نبود آن ها ممکن است بسیار به اشتباه بیفتیم.

Facebook Theme Creator

همانطور که می دانید این اسمایلی ها بسیار زیادند اما افزونه Facebook Secret Emoticons که برای فایرفاکس طراحی شده توانسته همه آن ها را گرد هم جمع آورد و در ساده ترین و سریع ترین روش آن ها را در اختیار تان قرار دهد که در نوشته های تان بکار ببرید کافیست ابتدا افزونه مورد نظر را نصب کنید و بعد شکلک ها را در اختیار داشته باشید

برای افزودن Facebook Secret Emoticons روی فایرفاکس کلیک کنید.

افزونه هایی که معرفی شد از جمله برنامه هایی بودند که مخاطبین بسیاری دارند و شما می توانید افرادی را ببینید که از این ها استفاده می کنند و شما نیز به گروه آنان بپیوندید. حقیقت افزونه ها این است که کمک می کنند کارایی تان را در وب بالا ببرید.

برای دریافت سایر اخبار و مقالات علمولوژی می توانید ایمیلتان را در خبرنامه سایت ثبت کنید و منتظر ایمیل های ما باشید…