ایمیل موقت در یک دقیقه ایجاد کنید!

برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که برای یک کار موقتی به وب سایتهایی مراجعه میکنند که از آنها تقاضای ایجاد حساب کاربری میکنند. از آنجایی که وارد کردن ایمیل شخصی یا کاری در اینگونه مواقع چندان موضوعیتی ندارد و بعضا منجر به فرستاده شدن ایمیل های غیر مرتبط میشود، چاره این امر، ایجاد یک ایمیل موقت است.

شاید شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی هستید که به دلیل ثبت نام در وب سایتهای مختلف، ایمیل تان مملو از پیامهایی شده است که تنها مجبور به پاک کردن آنها هستید.

اما یک راه حل اساسی برای این معضل این است که با استفاده از سرویسهایی که اقدام به ایجاد حساب کاربری ایمیل موقت میکنند، استفاده کنید و جعبه دریافت پیام ایمیل خود را از این ایمیلهای به اصطلاح Spam نجات دهید.

در حال حاضر چندین وب سایت وجود دارد که خدمات مربوط به ایجاد ایمیل موقت را ارائه میکند. یکی از این وب سایتها Guerrilla Mail است که به شکل رایگان این اقدام را صورت میدهد. تولید ایمیل در این وب سایت کار بسیار ساده ای است! به محض ورود به این وب سایت یک آدرس ایمیل اتفاقی برای شما ایجاد میشود که در وسط صفحه نمایش داده میشود:

https://www.guerrillamail.com

ایمیل موقت در یک دقیقه ایجاد کنید!

اگر به هر دلیلی ترجیح میدهید که این نام و آدرس اتفاقی را تغییر دهید، بر روی قسمت اول آدرس کلیک کنید و نام مورد نظر خود را وارد کنید و بعد از آن بر روی دکمه Set کلیک کنید

و برای کپی کردن آدرس ایمیل برای استفاده در صفحه حساب کاربری مورد نظر بر روی دکمه Copy to Clipboard کلیک کنید:

به این ترتیب میتوانید با ایجاد یک ایمیل موقت فضای ایمیل خود را مرتب و پاکیزه نگه دارید!