در پروژه جدید گروه امنیتی آشیانه، صدها سایت اسرائیلی و انگلیسی که اکثرا سایت های مهم دولتی و سایت های شرکت ها و کمپانی های اسرائیل و انگلیس بودند توسط گروه امنیتی آشیانه هک و چهره تمامی این سایت ها به صفحه ای با تصویر نماد ایران، ملت مظلوم فلسطین، مسجد الاقصی و تبریک عید سعید فطر و متنی دو زبانه (انگلیسی و فارسی) تغییر داده شد.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، هدف از این کار محکوم کردن جنایات اسرائیل در قبال مردم مظلوم فلسطین و حمایت مداوم دولت انگلیس از این رژیم و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز قدس و عید سعید فطر بود


 



در متن فارسی و انگلیسی جایگزین محتوای سایتهای هک شده، عبارت “میهن ما ایران است و آرمانمان رهایی فلسطین از چنگال شیطانی شما. جنگ ما با رژیم صهیونیستی است نه مردم اسرائیل. پس از همین بام، پرچم ایران را به اهتزاز درآورده و فرا رسیدن روز قدس و عید سعید فطر را به تمام مسلمانان جهان تبریک می گوییم” نوشته شده است.
گروه آشیانه دراین باره افزود: در این پروژه ما به چندین سرور اسرائیلی و انگلیسی که در خود کشور اسرائیل و شهر Tel Aviv و کشور انگلیس بودند نفوذ کردیم. در روز پنج شنبه ۲۶ شهریور ۸۸ عملیات نفوذ به سرور وب سایت های فوق الذکر شروع شد و تاکنون صدها سایت مهم اسرائیلی و انگلیسی هک شده و تا جمعه با بیشتر کردن تعداد این وب سایت ها به کار خود ادامه خواهیم داد.
برای مشاهده لیست برخی از سایتهای هک شده  و توضحات بیشتر به ادامه همین مطلب برید

برخی از سایتهای هک شده برروی لینک زیر کلیک کنید:
http://www.zone-h.org/archive/defacer=Ashiyane%20Digital%20Security%20Team


جهت جلوگیری از متوجه شدن سریعتر مسئولین این سرورها، فایل اصلی برخی از سایتها با نام Index را عوض نکرده ایم و تنها فایلی با نام Ashiyane بر روی این سایت ها قرار داده ایم ولی صفحه اصلی برخی از سایت ها را که بر روی سرورهای اختصاصی بودند به صورت کامل تغییر داده ایم.


تمامی این سایت ها را در سایت بین المللی Zone-H ثبت کردیم که در زیر لینک ثبت شدن بعضی از این سایت های هک شده را می توانید مشاهده کنید:
http://www.rotal.co.il/
http://www.mslib.huji.ac.il/ash.htm
http://www.zone-h.org/mirror/id/9632185
http://www.zone-h.org/mirror/id/9632409
http://www.zone-h.org/mirror/id/9632342


در لیست این سایت ها سایت دانشگاه Hebrew اسرائیل نیز دیده می شود که از طریق آدرس زیر صفحه هک شده روی این سایت قابل مشاهده هست:


http://www.mslib.huji.ac.il/ash.htm