وقتی کلمه انلاین چکر را می شنوید حتما” بهش زیاد اهمیت نمی دیدکه مثلا” کار بچه گانه است اما این این انلاین چکری که میخوام معرفی کنم در نوع خودش واقعا” جالب و قوی هستش و خیلی برنامه بدرد بخور و مفیدی است …..


برنامه SharryEye توسط دوست عزیز جنای مجتبی نوشته شده و کارش واقعا” عالیه توضیاحت بیشتر از زبان خود اقا مجتبی


شما با استفاده از این برنامه دیگه هیچ نیازی به سایتهای انلاین چکر ندارید (حتماً میدونید که سایت هایی برای این منظور وجود دارند اما هر دفعه برای فهمیدن وضعیت آیدی باید به سایت مراجعه کنید و گاهی اوقات سایت در دسترس نمیباشد و یا خیلی کند هستند) مهمترین قسمت این برنامه اینه که از روش های جدیدی برای چک کردن آیدی ها استفاده میکند و میزان خطا رو تقریباً به صفر رسونده.


 



و جالبتر اینکه شما میتونید یک یا چندین ایدی را به برنامه بدید و برنامه به صورت خود کار در زمان های معنی که شما مشخص میکنید آیدی ها رو چک میکنه و وضعیت آیدی ها رو به شما گزارش میده.


دانلود و توضیح در مورد این مطالب در ادامه همین مطلب…

توضیح در مورد طرز کار و بعضی از قسمت های برنامه:
برای اینکه بتونید با SharryEye کار کنید ابتدا باید یک آیدی وارد برنامه کنید میتونید از آیدی هایی که استفاده نمیکنید و ارزشی ندارند استفاده کنید و یا یک آیدی برای این منظور بسازید.
بعد از لاگین شدن آیدی به سربرگ scan رفته حالا میتونید وضعیت آیدی مورد نظرتون رو به صورت تکی و دسته جمعی چک کنید
برای چک کردن دسته جمعی هم باید قسمت Multi Scan رو انتخاب کنید و آیدی های مورد نظرتون رو(با دکمه +) و یا به وسیله دکمه import userlist اضافه کنید
و بعد به دو صورت میتونید وضعیت آیدیهای درون لیست را چک کنید,
با دبل کلیک کردن روی هر آیدی
و یا توسط دکمه Start Scan تمام لیست رو چک کنید


برای اینکه آیدی های درون لیست مداوم چک شوند باید به سر برگ Setting برید و تیک Enable auto scan رو بزنید، و در قسمت Check Every مشخص میکنید که هر چند دقیقه آیدی ها چک شوند.


این برنامه توی ویندوز های XPS-P2, XPS-P3, Vista 32-Bit, Seven32-Bit, Seven64-Bit تست شده.


دانلود از سایت softpedia.com


دانلود از جی گوگل


دانلود از پرشین گیگ