اگر شما دنبال یک فوق متخصص برای تعمیر هارد خود هستید و میخواهید یا میخواهید هر مشکلی که داره خیلی راحت بر طرف بشه ورژن جدید Dposoft.HDD.Regenerator.v1.71 یک فوق متخصص برای کامپیوتر شماست.


هارد دیسک یکی از مهمترین اجزاء در کامپیوترها می باشد که تمامی اطلاعات بر روی آن ذخیره می شوند. اما این قطعه بسیار حساس بوده و هر لحظه ممکن است به دلایل مختلفی نظیر نوسان برق ، ضربه ، کار زیاد یا… از کا باز ایستد و دچار مشکلات فراوانی شود. رایج ترین مشکل در هارد دیسک آسیب دیدن سکتورها می باشد که به “بد سکتور” معروف است. بد سکتور به مکان هایی از هارد دیسک گفته می شود که دیگر قابل خواندن نیستند. تا به حال نرم افزار های بسیاری جهت رفع بد سکتورها و یا مشکلات هاردیسک ساخته و عرضه شده اند.


این نرم افزار از یک تکنولوژی فوق العاده قدرتمند و جدید و منحصربفرد در تعمیر بد سکتور ها استفاده میکند و با انواع  هارد دیسک ها,  کلیه سیستم فایل ها و همچنین هارد های پارتیشین بندی نشده سازگار میباشد.
بر اساس گفته وب سایت این نرم افزار , HDD Regenerator قادر است تا بیش از ۶۰% از انواع صدمات وارده بر هارد دیسک شما را ، پیدا کرده و تعمیر نماید


اگر نمی دونید علائمه بدسکتور بودن هارد چیه بهتره بدونید که:
کند شدن هارد- کپی نشدن اطلاعات- افزایش صدای هارد- هنگ کردن مکرر سیستم و…….


دلایلی که باعث بدسکتور شدن هارد میشود:
 ضربات فیزیکی به هارد دیسک- تکان های شدید کیس و در نتیجه هارد دیسک – قطع ناگهانی برق- Reset کردن سیستم و عدم استفاده از دستور Shutdown- فرسودگی هارد- اکسید شدن صفحات هارد در اثر باز کردن آن



ویژگی های کلیدی نرم افزار:
– پشتیانی از تمامی هارد دیسک های موجود در بازار
– شناسایی مکان های آسیب دیده و رفع مشکل آن ها
– تشخیص بدسکتورهای موجود بر روی دیسک مغناطیسی و رفع آن ها
– پشتیبانی از دو فرمت FAT, NTFS و توانایی کار با آن ها
– ساخت بوت دیسک بر روی سی دی یا فلش دیسک جهت کار با برنامه در محیط Dos
– سازگاری کامل با ویندوز ویستا و شاید ۷ و تمامی ویندوزها


برای دانلود اخرین ورژن ان با ادمه همین مطلب برید…

 


دانلود از پرشین گیگ


دانلود از ۲shared