در تلفن های همراه، مزاحمت های تلفنی و یا گاها پیامکی می باشد که که ادم مجبلور میشه برای چند روز موبایل خود را خاموش کنه و یا تا جایی که صاحب خط مجبور به عوض کردن شماره تلفن و تماس خود می شود.

 اما باز هم با به وجود آمدن گوشی های هوشمند و برنامه های وابسته، از این مشکلات تا حدودی کاسته شد.
برنامه ای که ما امروز قصد معرفی آن را داریم، نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا جلوی این مزاحمت ها رو گرفته و خود را از شر این مسائل راحت سازید و شماره همراه هر کس و یا گروهی را خواستید بصورت یکجا بلوکه کنید.

 

این برنامه که جدیترین و اخرین Mobile Advanced Blocker نگارش ۲٫۱۴ است که یا برنامه بسیار ساده ولی با تنظیمات کسترده است

اموزش و دریافت این برنامه در ادامه همین مطلب……

قابل ذکر است که این برنامه مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین S60V3 و S60V5 می باشد. اما دارندگان گوشی های دیگر با سیستم عامل مرتبط نیز نگران نباشند، چون از این شکل نرم افزار برای تمامی سیستم عامل ها به وفور یافت می شود. پس اگر توضیحات این برنامه توانست رضایت خاطر شما را جلب کند، کافیست معادل فارسی آن را به همراه نام و نگارش سیستم عامل خود را در یکی از موتور های جستجو وارد کرده تا چندین برنامه از این قشر را به شما معرفی کند.

Mobile Advanced Blocker نگارش ۲٫۱۴

مطابق توضیحاتی که در شماره ۲۴۹ هفته نامه جام جم داده شد برنامه خود را ثبت کرده و سپس آن را به گوشی خود منتقل، نصب و اجرا کنید. محیط داده ای برنامه در ابتدا خالی می باشد و شما باید با اطلاعاتی که در جهت جلوگیری به آن می دهید، آن را پر کنید. منو های برنامه نیز بسیار ساده بود و با کمترین اطلاعت نیز می توانید آنها را به خوبی فرا بگیرید. اما ما برای ابتدای کار به طور خلاصه یک بار آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

برای افزودن شماره به لیست سیاه چه باید کرد؟ برای این کار کافیست Option را زده و سپس از قسمت add Rule  گزینه Add manually را انتخاب کنید. این قسمت به ۳ زیر مجموعه تقیسم شده است.

Filter by sender، که با وارد کردن شماره تلفن به صورت دستی آن را به لیست سیاه اضافه خواهید کرد.

Filter by number pattern که با استفاده از آن خواهید توانست دسته از شماره ها را بر اساس الگویی خاص آنها را فیلتر کنید.

Filter by text که همانطور که از اسمش پیداست شما می توانید جملاتی خاص را مورد عنایات ملوکانه خود قرار داده تا در صورتی که از این جملات در متن پیامک شما موجود بود، خود به خود از دسترس خارج شده و نمایش داده نشوند.

ساده و زیرکانه بود! نه؟ حال می توانید به صورت های مختلف دیگر نیز این عملیات را انجام دهید. مثلا با استفاده از گزینه Add Group Rule خواهید توانست گروهی را دسته بندی کرده و آنها را به لیست سیاه خود بیافزایید. این دسته بندی ها بر اساس All from phonbook یا تمامی لیست دفترچه تلفن گوشی شما، All not in Phonbook یا تمامی افراد غیر از کسانی که در دفترچه تلفن گوشی شما حضور دارند، Hidden Caller یا شماره هایی که به صورت ناشناس به نمایش در می آیند، تقسیم شده اند که شما می توانید بر حسب نیاز خود از آنها استفاده کنید و سریع تر به هدف خود برسید.

در قسمت های بالا شما تنها نیمی از تنظیمات خود و یا به طور ساده تر، وارد کردن شماره تلفن مزاحمان و یا مراحمان را انجام داده اید. بر نیست برای تکمیل کردن این تنظیمات سری به قسمت Preferenes بزنید و گزینه های آن را بر اساس دلخواه خود تنظیم کنید. بعد از تنظیمات کافیست دکمه Hidden را زده و دیگر نگران هیچ چیز نباشید. گوشی به طور خود کار مزاحمان شما را از راه به در خواهد کرد و تنها به مراحمان شما اجازه شرف یابی خواهد داد.

همچنین شما می توانید بعد از مدتی این فراز و نشیب ها را مورد برسی قرار داده و آنها را ارزیابی کنید. برای این کار کافیست به قسمت blocked History مراجعه کرده و مشاهده کنید که چه عملیاتی در این مدت صورت گرفته است.

همچنین در قسمت Language می توانید زبان برنامه خود را تغییر داده و یا با استفاده از گزینه check for update می توانید از آخرین نسخه های ارائه شده این برنامه اطلاع حاصل کنید.

خوب، تمام شد. برنامه ساده اما در عین حال کار آمدی بود. اگر شما نیز مثل ما دوست دارید از آن استفاده کنید کافیست از آدرس اینترنتی زیر استفاده کنید.

دانلود از پرین گیگ

دانلود از ۲shared