ترفند ویندوز : استفاده از windows store با وجود تحریم

یکی از مشکلاتی که همیشه باعث آزار و اذیت شدن ما ایرانی ها میشود مسئله تحریم و عدم امکان دسترسی به قابلیت ها و تکنولوژی های روز دنیا مثل سایت ها و امکانات ویندوز نظیر Windows Store هست. Windows Store یکی از کاربردی ترین قابلیت های ویندوز هست اما متاسفانه دسترسی به آن توسط ما ایرانی ها به طور معمول ممکن نیست. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم شما را با راه دور زدن تحریم و دسترسی آسان به Windows Store آشنا کنیم.

جهت دسترسی به Windows Stor ما به دو تا نرم افزار نیاز داریم. یکی نرم افزار تغییر آی پی (IP) که با یک جستجوی ساده میتوانیم آن را دانلود کنیم (البته فیلترشکن ها نیز این کار را انجام میدهند) و دیگری نرم افزاری که باگ ها و مشکلات اتصال را برطرف کند که در اینجا نرم افزار fiddler را به شما معرفی میکنیم و در این آموزش نحوه دور زدن تحریم توسط این نرم افزار را برای شما تشریح میکنیم.

دانلود

۱- تغییر ip : در این مرحله با اجرا کردن نرم افزار تغییر IP ما IP خودمان را عوض میکنیم تا از طرف Winows Store به عنوان یک کاربر ایرانی شناخته نشویم.
۲- اجرای نرم افزار Fiddler
۳- کلیک بر روی دکمه Win8 Config (نام این دکمه ممکن است متناسب با ویندوز شما تغییر کند)

ترفند ویندوز : استفاده از windows store با وجود تحریم

۴- کلیک بر روی گزینه Exempt All
۵- کلیک بر روی Save Changes
نکته : در صورتی که بعد از استفاده از نرم افزار Fiddler هنگام استفاده دوباره از Windows Store با پیغام خطا رو به رو شدید باید مرحله ۳ به بعد را دوباره انجام بدهید.