You Tube یکی از معروفترین وب سایت های سرگرمی برای کاربران مختلف(بخصوص برای ایرانیان) می باشد.این وب سایت که متعلق به کمپانی گوگل می باشد به کاربران و بازدید کنندگان خود این توانایی را می دهد تا کلیپ های تصویری خود را در آن قرار دهند یا فیلمهای مورد نظر خود را در ان مشاهده کنند.

 

اما کلیپها در ان سایت اغلب فلش و با استفاده از پخش کننده مخصوص خود وب سایت برای کاربران درمعرض نمایش گذشته می شود. ذخیره سازی این تصاویر برای کاربران امکان پذیر نمی باشد.در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.

 

aevius You Tube Converter یک ابزار قدرتمند برای دانلود کلیپ مورد نظر از سایت You Tube  و مشاهده ان در کامپیوتر می باشدبرای دانلود یک ویدئو روی کامپیوتر خود، آدرس ویدئوی خود را که در سایت YouTube هست را وارد کنید، سپس کلید شروع را کلیک کنید. این نرم افزار شروع به دانلود و تبدیل آن ویدئو به فرمت AVI  که قابل بخش در مدیا پلیر است می باشد.

اموزش و دانلود این برنامه بصورت فول در ادامه مطلب..

نحوه کار با Naevius You Tube Converter 2.0

 

۱-Naevius YouTube Converter 2.0را اجرا کنید

۲-ادرس اینترنتی(URL)YouTubeراکپی و در برنامه پست کنید

مثلا"http://www.youtube.com/watch?v=brrNxxKJNdo

۳-استارت را بزنید تا برنامه شروع به دانلود و همچنین تیدیل ان به فرمت  AVI  کند.

دانلود از پرشین گیگ

دانلود از رپیدشر

دانلود از ۲shared.com

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com

برچسب:مشاهده فیلم آنلاین,مشاهده کلیپ آنلاین,نرم افزار دانلود کلیپ آنلاین,نرم افزار دانلود آنلاین,یوتوب,youtube,دانلود فیلم,دانلود فیلم و کلیپ از سایت آنلاین,دانلود فیلم از یوتوب,دانلود فیلم از youtube,دانلود فیلم از اینترنت,دانلود فیلم از سایت های پخش آنلاین,دانلود کلیپ,دانلود کلیپ از یوتوب,دانلود کلیپ از youtube