ایا شما هم از ان ادمهایی هستید که میخواهید بدون خرید اکانت قانونی از رپیدشر هر فایلی را بدون محدودیت دانلود کنید و یا آن دسته از عزیزانی که قادر به خریداری اکانت های Rapidshare نیستند، و همیشه در صدد این هستید که به نوعی و با شیوه های مختلف دانلود های Rapid را به صورت Free انجام بدید ولی  خودتون میدونید که خیلی دردسر داره….

 

ولی نرم افزار کم حجمه Download Direct به داد شما میسد و شما را بدون پرداخت هیچ پولی از هفت خان رستم رپید شر رد میکند و شما میتونید بصورت راگیان از رپید شر هر فایلی را دانلود کنید

تنها کار این نرم افزار مستقیم کردن لینک های دانلود Rapid هست که شما به صورت کاملا راحت لینک ها را داخل این Download Manager با قابلیت Resume میتوانید استفاده کنید.

 

 

ورژن جدیدRapidshare Download Direct 1.14 داری سرعت بسیار بالا جهت دانلود و قابل ایست و شروع مجدد در دانلودها قابلیت ادامه دانلود در صورت قطع شدن اینترنت محیط بسیار ساده و گرافیکی قابل دانلود چندین فایل بصورت همزمان و دانلود نامحدود از ویژه گیهای این برنامه است.

Free Direct Download From Rapidshare.com You can use as premium-accounts, as collector zone, as guest!

دستورالعمل : کپی لینک ، بر روی دکمه اضافه کردن ، تنظیم سرعت مورد نظر ، جایی که برای دانلود و آنچه پس از دریافت و دانلود را کلیک کنید.

دانلود در ادامه مطلب…

 

 

دانلود از رپیدشر

دانلود از پرشین گیگ

دانلود از ۲shared

 دانلود از zshare

 پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com