این جمله ها را خیلی جاها دیدیدم دعوت نامه پرشین گیگ ,پارسا اسپیس, دانلود مسقیم از رپید شر و……

 

حتما" شما از سرویسهای اشتراک فایل بسیاری که در اینترنت وجود دارند آگاه هستید. سرویسهایی مثل پرشین گیگ, پارسا اسپیس, رپیدشر, مگا آپلود و … که یکی از نقاط مشترک همه آنها این است که به شما مقداری فضای محدود ارائه میدهند تا فایلهای خود را آپلود کرده و لینک آن را برای دانلود در اختیار دیگران قرار دهید.
و دیگر نقطه مشترک دیگه انها این است که شما برای اپلود یک نرم افزار یا عکس باید وارد اکانت خود شوید و اون اپلود کنید بعد لینکش را در سایت و یا وبلاگتون قرار بدید که خیلی هاشون هم لینک مستقیم نمیدند و امــــــــــا…….

ازتحول و نواوری جدید با اپلود فایلهای خود درDropBox بدون وارد شدن به سایت مورد نظرلذت ببرید

2گیگ فضالی رایگان برای اپلود با لینک مستقیم

سایتی را تصور کنید که به شما ۲گیگ فضای رایگان با لینک مستقیم بدهد و از همه اینها جالبتر اینکه این سرویس با ارائه نرم افزاری کوچک که در سه سیستم عامل ویندوز, لینوکس و مکینتاش قابل استفاده است, برای شما روی هاردتان یک پوشه مخصوص در نظر گرفته که حکم فضای مجازی شما در DropBox را دارد. بدین معنی که هر فایلی را که در این پوشه ایجاد کنید بلافاصله به اینترنت منتقل شده و دیگر لازم نیست مراحل بعضا سخت دیگر سایتها را انجام دهیدفقط کافیه فایلی را که که میخواهید اپلود کنید داخل این نرم افزار بکشید و رها کنید بدون هیچ پیچیدگی تا برنامه خود بخود اپلود شود و شما لینک انرا در سایت و وبلاگ خود بصورت مستقیم قرار دهید

 اموزش و لینک سایت مربوطه در ادامه همین مطلب..

این سرویس شامل دو پوشه اصلی است که یکی با نام Photos مخصوص نگهداری تصاویر شما است و دیگری Public که مخصوص انتشار فایلها به صورت عمومی است. یعنی هر فایلی را که در Public قرار دهید برای دیگران در دسترس خواهد بود.

 

از دیگر قابلیت های این سرویس میتوان به این اشاره کرد که در پوشه Public اگر روی فایلی کلیک راست کنید, قادر خواهید بود لینک مستقیم انتشار فایل را به راحتی دریافت کرده و در اختیار دوستان خود قرار دهید.
۱-ابتدا وارد لینک زیر شوید و در ان ثبت نام کنید

http://www.getdropbox.com

۲-بعد از ثبت نام بصورت اتوماتیک وارد صفحه دیگه میشید که باید در انجاDropbox را دانلود کنید

 

Download Dropbox for Windows

۳-بعد از دانلود همون مشخصات را دوباره به برنامه بدید تا فعال شود

حالا چند ثانیه وقت بزاید و با برنامه ور برید و حاشو ببرید

 موفق باشید

یعقوب اقایی اکرامی