حتما شده که در اینترنت وبگردی میکنید و از این صفحه سایت به سایتی دیگه میرید در این میان صفحات تبلیغاتی متعدد به اصطلاح popup همش باز میشوند و شما نمیتوانید به کار خودتون ادامه بدید و کلی از وقت شما رو میگیرند.

پاپ آپ ها یا صفحه های بازشو اتوماتیک که ناخواسته باز می شوند، همیشه مزاحم هایی هستند که کاربران اینترنت با آن ها دست و پنجه نرم می کنند و هنگام ورود افراد به سایت ها با باز شدن اتوماتیک کاربران را عصبانی می کنند! بسیاری از سایت ها برای تبلیغات و کسب درآمد از این صفحات بازشو استفاده می کنند.

برای این گونه صفحات برنامه های مختلفی حتی خود ویندوز و خیلی از برنامه های امنیتی داره.اما واقعا نمیتونن کاری کنند و این صفحات در همه جا باز میشه.اینبار به شما نرم افزار معرفی میکنیم که یکبار برای همیشه از شر این صفحات مزاحم خلاص میشید. نرم افزار جدید و قدرتمند Popup Ad Stopper v10.01.01 به سادگی و تنها با یک کلیک و تیک دار کردن یک گزینه جلوگیری از popup  به صورت اتوماتیک جلوی تمامی صفحات تبلیغاتی و مزاحم رو میگیره و شما به راحتی میتونید در اینترنت بگردید بدون داشتن صفحات مزاحم

 

Popup Ad Stopper برنامه قدرتمند برای جلو گیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی

Popup Ad Stopper ابزار کوچکی است که با آن می توانید اینترنت را بدون پنجره های تبلیغاتی مرور کنید. این نرم افزار همه پنجره های بازشو را بلوک می کند.
 
چند دلیل خوب برای استفاده از Popup Ad Stopper:
این نرم افزار به صورت minimized یا مخفی در system tray اجرا می شود و برای شما مزاحمتی ایجاد نمی کند.
این نرم افزار از باز شدن پنجره های تبلیغاتی در همه ی مرورگرها جلوگیری می کند.
بسیار ساده و با استفاده آسان است.
از باز شدن همه پنجره های تبلیغاتی شامل PopUp ها و PopUp Under ها جلوگیری می کند. PopUp Under ها پنجره های تبلیغاتی هستند که به صورت مخفی اجرا می شوند و پس از این که شما پنجره مرورگرتان را بستید نمایان می شوند. Popup Ad Stopper از باز شدن این پنجره ها هم جلوگیری می کند.
مطمعنن این نرم افزار کم حجم که حجمش فقط ۴۰۰ کیلوبایته برای همه مورد استفاده قرار میگیره

دانلود اخرین ورژن همره با کیجن در ادامه مطلب…

دانلود از پرشین گیگ

دانلود مستقیم از dropbox

دانلود مستقیم از my.opera

دانلود غیر مستقیم ازzshare

 پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com