فکر میکنید کی احتمال داره سیستم شما بالا نیاد و هارد شما بسوزه و تمام اطلاعات شما به باد فنا بره و بشینید افسوس بخورید که چرا این پیش بینی را قبلا" نکردید و هزاران اما و اگر دیگه…. چون دیگه هارد شما به اون زحمتمایی که کشیده بودید سوخته… 

 

یکی از کار هایی که ما در جهت حفظ اطلاعات و داده های خود در سیستم های رایانه ای می توانیم انجام دهیم ایجاد یک نسخه ی پشتیبان از اطلاعات است. اما اطلاع پیدا کردن در مورد این که چه موقع اطلاعات در خبر نابودی قرار دارند کاری مشکل است.

Hard Drive Inspector ابزاری قدرتمند، مناسب و مؤثر بر پایه تکنولوژی هوشمند است که به شما اجازه کنترل وضعیت درایوهای مختلف هارددیسکتان را می دهد.

خوش بختانه این برنامه زبان فارسی را هم ساپورت میکند(شکل زیر)

نرم افزار Hard Drive Inspector دارای توانایی مانیتورینگ سلامت هارد دیسک سیستم شما می‌باشد. همانطور که می‌دانید ممکن است ارزش اطلاعات ذخیره شده روی هارد دیسک به مراتب برای شما مهم‌تر از خود دستگاه کامپیوتر باشد، اما هارد دیسک یکی از نامطمئن‌ترین دستگاه‌ها می‌باشد که ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به کاربر تحمیل کند. بازیابی اطلاعات از هارد دیسک نیز روش موثری نیست و اغلب پاسخ قطعی نمی‌دهد و تنها توسط متخصصان امر انجام می‌شود.
این نرم افزار عملکرد هارد دیسک را زیر نظر گرفته و آن را بررسی می‌کند، وضعیت فعلی را شرح می‌دهد و بر پارامترهای مختلف هارد دیسک نظارت می‌کند. به علاوه از هارد دیسک‌های مدرن (S.M.A.R.T) نیز پشتیبانی می‌کند، سازگار با کلیه نسخه‌های ویندوز بوده و شما می‌توانید نسخه قابل حمل و چند زبانه آن را از پرشین دانلود دریافت کنید.

شما میتونید اخرین ورژن Hard Drive Inspector 3.35 Build 279 را بصورت فول که خوشبختانه زبان فارسی و تمام سیستم عاملها را هم ساپورت میکند را از ادامه همین مطلب دانلود کنید

دانلود مستقیم ازDropbox

 

دانلود مستقیم از my.opera

دانلود از rapidshare

دانلود از پرشین گیگ

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com