ارسال و دریافت SMS بصورت رایگان به همراه‌اول و ایرانسل

چند وقتی هست که در اینترنت و سایت‌های زرد، نرم‌افزارهایی با عنوان ارسال پیامک رایگان گذاشته می‌شود که تمامی آنها تروجان و ویروس می‌باشد. در این پست سرویس ارسال و دریافت پبامک لصورت رایگان را برای شما کاربران محترم وب سایت لردلی | پادشاه ترفندها معرفی خواهیم کرد. این سرویس چند روزی توسط لردلی تست کامل شده است و مشکلی از بابت کارکرد ندارد. در صورت تمایل می توانید بصورت کاملا رایگان به همراه اول و ایرانسل پیامک – SMS ارسال کنید و دقت نمایید همچنان می‌توانید از آنها پیام دریافت نمایید. این سرویس کاملا رایگان و ثبت‌نام در آن رایگان بوده که با ثبت‌نام شما یک دفترچه تلفن هم خواهید داشت.

لینک ورود به سایت مربوطه

پس از ورود همانند تصویر زیر موارد را تکمیل نمایید:

ارسال و دریافت SMS بصورت رایگان به همراه‌اول و ایرانسل

مراحل انجام کار در سایت OFSMS برای ارسال و دریافت SMS رایگان به همراه اول و ایرانسل:

۱- شماره تماس بدون + اول و همراه با کد ۹۸ ایران، برای مثال در تصویر هم شماره ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ را بصورت ۹۸۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ وارد شده است.
۲- متن پیام (یک پیام ۱۶۰ حرفی) که فقط انگلیسی و اعداد مجاز هست و نوشته های غیر آن حذف گشته و ارسال نمی‌گردد. (فارسی ننویسید)
۳- عدد یا کد نمایش داده شده در تصویر را وارد نمایید.
۴- اگر منتظر جواب هستید روی دکمه کلیک نمایید تا درصورت جواب دادن در آنجا مشاهده نمایید.

توجه مهم: این سرویس در یکم آذر ماه ۱۳۹۳ معرفی و چند مدت کاملا تست شده است و ممکن هست در تاریخی که شما به آن مراجعه می‌کنید از کار افتاده باشد، همانند چند مطلب سال‌های اخیر که در مورد این موضوع ارائه شده.