ویندوز سون فینال(Windows 7) خیلی زیباست و گرافیک بینظری دارد اما با خیلی از برنامه ها مشکل دارد و من خودم وقتی نصبش کردم با خیلی از انها مشکل پیدا کردم و از خیرش کذشتم و مثل اینکه هم از لحاظ امنیتی هم مشکل داره؟ پس….

 

جدیترین ورژن از Seven Remix XP 2.4.0.307 نرم افزاری بسیارجالب برای تغییر چهره ویندوز شما به ویندوز محبوب هفت میباشد این بسته نرم افزاری رایگان به شما این امکان میدهد تم ویندوز ایکس‌پی خود را به ویندوز محبوب ویندوز هفت تبدیل کنید.و به نظر خود من زیبایی که Seven Remix XP 2.4.0.307  به ویندوز شما  میدهد از گرافیک خود ویندوز۷ شیک تر و زیبا تر است

 پس از نصب نرم افزار و بعد از ریستارت کردن سیستم خود شاهد زیبایی ازجدیترین ورژن از Seven Remix XP 2.4.0.307 میشود و تمامی مراحل بوت و لگوی آن همانند ویندوز هفت میباشد. شما با این نرم افزار میتوانید سر و شکل ویندوز ایکس‌پی خود را به حال و هوای ویندوز هفت تغییر دهید. این نرم افزار به هیچ وجه فایل‌های سیستم شما را تغییر نمی‌دهد و شما میتوانید با پاک کردن آن دوباره به ویندوز قبلی خود باز گردید.

 

تم زیبا برای ویندوز

 

این نرم افزار بهترین گزینه برای تعویض پوسته ویندوز خود به ویندوز هفت میباشد. به این دلیل که سرعت سیستم شما را کاهش نمی دهد و شما میتوانید به راحتی بر روی آن مدیریت کامل داشته باشید. این برنامه قادر است صفحه Boot screen، صفحه خوش آمد گویی ویندوز، آیکن ها، دسکتاپ، نوار ابزارهای و حتی صدا های ویندوز ایکس پی را به ویندوز هفت تبدیل کند. 
 
دانلودSeven Remix XP از ادامه همین مطلب…

دانلود Seven Remix XP 2.4.0.307 دانلود مستقیم ازDropbox

دانلود Seven Remix XP 2.4.0.307 از رپیدشر

 پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com

برچسب:پوسته ویندوز ۷ برای ویندوز ایکس پی,پوسته برای ویندوز ایکس,تم ویندوز ۷ هفت برای xp ایکس پی,تم ویندوز xp,تم ویندوز ایکس,تبدیل کامل ویندوز xp به ویندوز هفت ۷,تبدیل ویندوز xp به ویندوز seven,تبدیل ویندوز ایکس پی به سون,تغییر شکل ویندوز xp به ویندوز ۷ هفت,زیباسازی ویندوز