آیا تا به حال به این فکر کرده اید که شرکت ها و بانک ها و مراکز دولتی و خصوصی چگونه به این همه تماس تلفنی پاسخ می دهند؟ این که پاسخی از طرف کامپیوتر شنیده می شود امروزه مساله بسیار ساده ای است

 

شاید شما دنبال برنامه هستید که بتونیدبصورت اتوامتیک به تمام تلفنهای شما جواب بده و یا تمام تلفنهای را ضبط کنه ویا شما بتونید با ان با دیگران تماس بگیرید؟

Standard نرم افزاری است که به هدف ضبط تماس، پاسخ دادن به تماس ها، شماره تماس گیرنده، شخص تماس گیرنده و دارای دفترچه تلفن طراحی که توسط شرکت Mewsoft به طور رایگان انتشار یافته است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ضبط تماس ورودی یا خروجی و یا هر مکالمه در حال اجرا در یک خط تلفن، پاسخ به طور خودکار (منشی تلفنی) در صورت عدم پاسخ شما به تماس گیرندهخ و یا پخش پیغام خوش آمد گویی اختیاری قبل از ضبط تماس، نمایش شماره و عکس تماس گیرنده به هنگام تماس (با مراجعه به دفترچه تلفن) و بسیاری از ویژگی های دیگر اشاره نمود.

شما توسط این نرم افزار می توانید حتی صدها ساعت مکالمات تلفنی را در حافظه کامپیوتر خود ذخیره کنید. این نرم افزار بهترین برنامه در نوع خودش است که از آن در شرکت ها و مجتمعات خصوصی یا حتی در خانه به عنوان دستگاه تلفن ثابت و پاسخگوی خود استفاده کنید.

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار Fonawy Standard 2.1.0:
– ضبط مکالمه در فایل های صوتی فشرده با فرمت wav
– توانایی ضبط مکالمه در یک خط تلفنی
– قابلیت آغاز ضبط از هر زمان به طور اختیاری
– نام تماس گیرنده، شماره تماس گیرنده
– قابلیت نمایش عکس تماس گیرنده به هنگام تماس
– دفترچه تلفن به همراه عکس
– موتور پاسخگویی خودکار
– امکان پاسخگویی با یک کلید
– امکان وارد کردن اطلاعات از طریق Outlock AddressBook
– پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی
– امکان پخش صدای سفارشی به هنگام عدم پاسخگویی
– امکان انتخاب آهنگ های مختلف برای زنگ
– امکان پایان دادن به عملیات ضبط در حین مکالمه
– و…

دانلودFonawy StandardازDropbox

 

 دانلودFonawy Standardازrapidshare

 پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com