ایا تا به حال برای شناسایی فرد خاصی به اداره پلیس رفتید؟

 

امروزه شناسایی افراد در تمام مراکز امنیتی بصورت عادی در جریان است حتما" بارها در فیلمها با نحوه شناسایی افراد مجرم توسط برنامه های کامپیبوتری دیده اید که با استفاده از شاهد خیلی راحت توسط نرم افزارهایی گران قیمت مجرمان را خیلی راحت شناسایی می کنند.

FaceGen Modeller نام نرم افزاری قدرتمند و گرانقیمت از شرکت Singular Inversions می باشد که توانایی ساخت مرحله به مرحله چهره ی واقعی افراد را به شما می دهد . FaceGen  در ادارات و سازمانهای حساس مانند پلیس و .. قابلیت و کاربرد بسیاری دارد چنانچه در ایران نیز از این نرم افزار استفاده می شود .

 

این نرم افزار فوق العاده قادر است هر نژاد و جنسیست و سن و …  را شبیه سازی کند تا به هدف و چهره اصلی مد نظر کاربر خود نزدیک شود . قابلیت ویرایش تصویر و با کلیک بر روی آن و ویرایش آن با بیش از ۱۵۰ پارامتر ویرایشی بسیار قدرتمند و دقیق . قابلیت تغییر سن و جنسیست و نژاد بالافاصله و فقط با گرفتن دستور دارد . قابلیت تثبیت بیش از ۵۰ مورد جزییات پوستی ! قابلیت تطبیق تصویر ساخته شده توسط شما با یک عکس واقعی و نمایش تفاوت ها و شباهت ها , گذاردن اتنواع مدل های مو و ریش ها تزیینی

شما اخرین ورژنFaceGen Modeller Full 3.1.2  که در سایت سازده ان چندین ۱۰۰هزار تومن فروخته میشود را به همراه کرک بصورت رایگان از ادامه همین مطلب دانلود کنید.

دانلود FaceGen Modelle از dropbox  

دانلود FaceGen Modelle ازrapidshare

دانلود FaceGen Modelle ازparsaspace

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com

 

اما نحوه کرک کردن این برنامه:

برنامه اصلی را اجرا کرده سپس از داخل کرک کیجن را اجرا کنید و از برنامه اصلی از منوhelp دکمه رجیستر را اجرا کنید

 کد ایجاد شده یعنی site Code را در کرک برنامه یعنی Keygen بصورت دستی و بدون هیچ فاصله تایپ کنید بعد دکمهGenerate را زده و کد ایجاد شده را کپی و در برنامه اصلی پست کنید تا برنامه بصورت کامل رجیستر شود

موفق باشید