آموزش رایگان و قدم به قدم ساخت اپل آیدی (اکانت آیتیونز)

حتما برای شما اتفاق افتاده است که بدانید که اپل آیدی هایی که به قیمت های گزاف به فروش میرسد چطور ساخته میشود.در این آموزش با ساخت این اکانت ها به رایگان در خدمت شما هستیم.برای خود اپل آیدی بسازید،بدون هزینه ای!

گام اول نصب برنامه iTunes:

قبل از شروع آموزش ساخت اپل آیدی برای استفاده از آیفون خود نیاز به نصب برنامه iTunes بر روی کامپیوتر خود دارید که این برنامه را می توانید از این قسمت بر روی کامپیوتر نصب کنید.

دانلود برنامه iTunes برای ویندوز | دانلود برنامه iTunes برای مک

 

بعد از نصب این برنامه کافیست آیفون و یا آیپاد خود را از طریق کابل به کامپیوتر متصل کرده و منتظر بمانید تا توسط کامپیوتر شناخته شود. پس از اینکار برنامه iTunes بسرعت گوشی شما را شناسایی کرده و در منوی سمت چپ این برنامه و درقسمت DEVICES مدل دستگاه شما را نمایش خواهد داد. که شما با انتخاب آن وارد صفحه ای خواهید شد که میتوانید دستگاه خود را در آن رجیستر کرده و با انتخاب گزینه Continue برای خود یک اکانت itunes ایجاد کنید و یا با انتخاب گزینه Register Later میتوانید تنظیمات این برنامه را برای Sync کردن آیفون خود به دلخواه خود انجام دهید. اکنون و با زدن گزینه Done وارد صفحه اصلی خواهید شد که در بالای آن تمامی مشخصات دستگاه شما مانند نام، ظرفیت، ورژن فیرم ویر و شماره سریال آن به شما نمایش داده خواهد شد.
اما همیشه بعد از جیلبریک کردن آیفون و یا آیپاد تاچ و برای شروع نصب برنامه های کرک شده بر روی آیفون شما نیاز به یک اکانت iTunes خواهید داشت که توسط آن یک برنامه رایگان از App Store دانلود نمائید و پس از نصب این برنامه رایگان شما قادر خواهید بود تا تمامی برنامه های کرک شده با پسوند ipa را بر روی آیفون خود نصب نمائید. پس به آموزش ساخت اکانت iTunes می پردازیم.

1 برای شروع باید به قسمت iTunes Store در منوی سمت چپ برنامه iTunes مراجعه کنید. ( باید به اینترنت متصل باشید )

2 پس از باز شدن این صفحه از منوی بالا گزینه App Store را انتخاب کنید.

3 اکنون که به فروشگاه نرم افزارها وارد شدید در ستون سمت راست به قسمت Free Apps مراجعه کنید و یکی از نرم افزارهای رایگان را انتخاب کنید.

4 بعد از باز شدن صفحه مربوط به برنامه بر روی دکمه Free App موجود در کنار تصویر برنامه کلیک کنید.

5 اما iTunes برای اجازه دادن برای ادامه دانلود این برنامه از شما درخواست اکانت خواهد کرد که به این منظور بر روی دکمه Create New Account کلیک کنید و در صفحه بعد که به شما نمایش داده خواهد شد بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

6 صفحه بعدی که به شما نمایش داده میشود مربوط به قوانین و موافقت نامه برنامه میباشد که شما باید با زدن تیک موافقت خود را اعلام کرده و سپس بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

7 اکنون که وارد صفحه زیر شدید باید ایمیل حقیقی و پسورد دلخواه خود را در قسمت های مربوطه وارد نمائید. دقت داشته باشید که در انتهای این مراحل، ایمیل فعال سازی اکانت شما به همین آدرس ایمیلی که در این قسمت وارد خواهید کرد ارسال میگردد پس در وارد کردن این ایمیل دقت کنید. همینطور ایمیلی که در این قسمت وارد میکنید نام اکانت شما خواهد بود. و در دو ستون بعدی نیز باید یک سئوال و جواب مطرح کنید تا در صورت فراموش کردن پسورد بتوانید آنرا بازیابی کنید. و در پایان بر روی Continue کلیک کنید. ( توجه: پسورد انتخابی شما حداقل باید ۸ کاراکتر و حتماً شامل حرف و عدد باشد همچنین یکی از حروف حتماً باید بصورت بزرگ تایپ شود یعنی در تایپ آن حرف کلید Shift کیبورد را نیز نگه دارید. بعنوان مثال:oneclick8A

8 این صفحه، صفحه پایانی ساخت اکانت شما میباشد و در ابتدا شما باید گزینه None را تیک بزنید ( در صورتیکه در این قسمت گزینه None را مشاهده نمیکنید به این دلیل است که مستقیماً اقدام به ساخت اکانت کرده اید و طبق این آموزش از طریق دانلود برنامه رایگان اقدام به ساخت اکانت نکرده اید پس با دقت بیشتری و از ابتدا این آموزش را مرحله به مرحله پیگیری نمائید.) و سپس قسمت های مختلف آنرا مانند تصویر زیر پر کنید. دقت کنید که برای وارد کردن قسمت های Address – City – State – Zip Code – Phone حتماً از نوشته های موجود در تصویر استفاده نمائید. ستون iTunes Gift Cards and Certificates نیز خالی بماند و بر روی گزینه Continue کلیک کنید. ( همچنین دقت کنید که در قسمت First Name و Last Name نباید نام های یکسان وارد نمائید )

9 اکنون ساخت اکانت شما به پایان رسیده و کافیست بر روی گزینه Done کلیک کنید و منتظر دریافت ایمیل فعال سازی اکانت در ایمیل خود باشید دقت کنید که این ایمیل ممکن است با کمی تاخیر ارسال گردد و یا در قسمت اسپم های ایمیل شما قرار بگیرد.

10 پس از دریافت ایمیل فعال سازی و فعال کردن اکانت خود اکنون شما میتوانید با وارد کردن آدرس ایمیل و پسورد خود مانند تصویر زیر و کلیک کردن بر روی گزینه Get برنامه رایگان موردنظر خود را دانلود کنید. ( در صورتیکه در هنگام دانلود برنامه با ارور ۱۰۰۹ مواجه میشوید بدلیل تحریم ip ایران توسط شرکت apple میباشد )

11 در این هنگام در منوی سمت چپ برنامه iTunes گزینه Downloads به لیست اضافه خواهد شد و با وارد شدن به این قسمت میتوانید مدت زمان باقیمانده برای دانلود فایل خود را مشاهده کنید.

12 پس از پایان دانلود، این برنامه به لیست برنامه های شما در قسمت Applications برنامه iTunes اضافه میگردد.

13 اکنون برای نصب این برنامه باید از قسمت DEVICES در ستون سمت چپ آیفون و یا آیپاد تاچ خود را انتخاب کرده و به تب Applications در منوی بالایی برنامه مراجعه کنید.

14 و برای نصب برنامه باید ابتدا تیک گزینه Sync Applications را بزنید و سپس برنامه موردنظر خود برای نصب را انتخاب کنید و بر روی گزینه Apply کلیک کنید و منتظر بمانید تا برنامه بر روی آیفون شما نصب گردد.