آیا دوست دارید با هر شماره ای که دلتان می خواهد با دوستان خود تماس بگیرید؟! آیا دلتان می خواهد با شماره ای تماس بگیرید که در دفترچه تلفن و بخش مخاطبین گوشی طرف مقابلتان موجود است و با تماس شما ، نام ذخیره شده شماره مذکور برای طرف مقابلتان در هنگام تماس نمایش داده شود!؟ با ما با این آموزش همراه باشد.

” اختصاصی از سایت لردلی

توسط اپلیکیشن Voxox شما قادرید با هر شماره ای که دلتان می خواهد با فرد مورد نظرتان تماس بگیرید و یا حتی خود را به جای شخص دیگری جا بزنید!باید بگوییم این قابلیت تنها به تماسگرفتن منتهی نمی شود و شما حتی قادرید با فرد مقابلتان به مدت ۵ دقیقه با شماره دلخواهتان مکالمه نیز داشته باشید!!! تماس های این نرم افزار به صورت اینترنتی می باشد یعنی گوشی شما باید به اینترنت متصل باشد اما گوشی طرف مقابلتان نیازی به اتصال به اینترنت ندارد و تماس ها از طریق مخابرات ایران متصل می شود . یعنی حتی اگر گوشی طرف مقابلتان یک گوشی ساده مانند گوشی ۱۱۰۰ یا ۱۲۰۰ نوکیا هم باشد شما می توانید با شماره دلخواهتان با وی تماس بگیرید!!

این آموزش به معرفی این نرم افزار خاتمه پیدا نمی کند زیرا این اپلیکیشن برای کارکرد صحیح نیاز به مراحلی دارد که این مراحل برای اولین بار در دنیای اندروید و توسط سایت لردلی خدمت شما کاربر گرامی آموزش داده می شود . در صورتیکه این مراحل انجام نگیرد شانس موفقیت شما برای تماس با شماره دلخواهتان توسط این نرم افزار به طور کامل از بین می رود ونرم افزار هر بار یک شماره رندوم برای تماس به اختیار خود ثبت می کند حتی اگر شما شماره مد نظرتان را در برنامه وارد کردهباشید این نرم افزار عمل نخواهد کرد و شماره مد نظر شما بر روی گوشی طرف مقابل نمی افتد.

شروع آموزس:

1 ابتدا نرم افزار Voxox که در فایل دانلودی موجود است را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید.
حال وارد نرم افزار شده و با اتصال به اینترنت یک ثبت نام رایگان در نرم افزار انجام می دهیم.برای ثبت نام رایگان بر روی Sign Up کلیک میکنیم.

2 در قسمت Country Code کد کشور ایران (+۹۸) را انتخاب میکنیم و در قسمت Phone Number شماره موبایل خود را بدون صفر اولیه وارد میکنیم.

در کادر دوم ایمیل خود را وارد میکنیم و در کادر های سوم و چهارم به ترتیب یک یوزرنیم و پسورد به دلخواه وارد میکنیم.

3 سپس یک کد فعالسازی به شماره موبایل شما اس ام اس خواهد شد که آن را در قسمت خواسته شده وارد نماییدو گزینه Verify کلیک کنید.

(اگر کد فعال سازی برای شما ارسال نشد بر روی گزینه Resend Code کلیک کنید و منتظر بمانید کد دوباره ارسال شود.)

4 حال میبینید پس از فعال سازی وارد محیط نرم افزار شده اید.برای درح شماره دلخواهمان و تماس با آن شماره وارد گزینه آخر More میشویم.

وارد بخش User میشویم.در قسمت Caller Id می توانیم از هر شماره دلخواهی برای تماس با طرف مقابلمان استفاده نماییم.

نکته بسیار مهم: در وارد کردن شماره دلخواه دقت داشته باشید حتمن باید به صورت زیر وارد کنید:

۹۸۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰

  ضمنا دقت نمایید بخش Keypad Defaul به صورت + ۹۸ یعنی کد ایران باشد اگر این طور نبود آن را با انتخاب کشور ایران در همان بخش به کد + ۹۸ تغییر دهید.

5 برای تماس گیری در نرم افزار به منوی شماره ۲ یعنی بخش Call میرویم.حالا در اینجا هم همانند الگوی بالا اما با این تفاوت که این بار کد + ۹۸ به صورت پیش فرض در نرم افزار قرار داده شده است (چون شما کشور ایران را در مراحل بالاتر انتخاب نمودید) فقط نیاز است شماره مد نظر خود را بدون ۰ آغازین وارد کردید تا شماره ای که در بخش Caller id وارد کردید بر روی گوشی طرف مقابلتان نقش ببندد.

| دانلود نرم افزار Voxox با لینک مستقیم |

پسورد فایل فشرده: www.lordly.ir