آیا هیچ وقت دوست داشته اید یک بازی کامپیوتری طراحی کنید بدون اینکه بخواهید زمان زیادی را صرف یادگیری برنامه نویسی کنید؟

اگر اینطور است درست آمده اید!

Game Maker نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا بازی های کامپیوتری مورد نظرتان را طراحی و ایجاد کنید، بدون اینکه حتی یک خط برنامه بنویسید.

کار کردن با Game Maker بسیار جالب و راحت است. با استفاده از Action های بکش و بنداز (Drag and Drop) میتوانید بازی های حرفه ای را در کمترین زمان ممکن بسازید. شما میتوانید Game های دارای Background ، انیمیشن، موزیک، و جلوه های صوتی بسازید.

 

Game Maker نرم افزاری ساده و در عین توانا جهت ساخت بازی های کامپیوتری دو بعدی و سه بعدی در محیطی کاملا ویژوال می باشد، شاید شما بتوانید اولین بازی کامپیوتری خود بعد از یکی دو ساعت کار با نرم افزار بسازید… ، شاید برایتان جالب باشد که بدانید بازی های ایرانی معروفی همچون "نجات بندر" به وسیله این نرم افزار ساخته شده اند.

  

 

 
شرکت Yoyo Games نرم افزار جالبی تحت عنوان Game Maker داراست که  طی نسخه های متعدد به پیشرفت های قابل قبولی در زمینه ساخت آسان بازی های رایانه ای دست یافته است .

 تمامی آیتم های بازی اعم از شخصیت ها، تصاویر متحرک، پس زمینه، موسیقی متن، افکت های به کاربرده شده و ابعاد گرافیکی محیط بازی به اسانی و تنها با کلیک های ساده موس توسط شما خلق و ساخته می شوند .
آخرین ویرایش ارائه شده از شرکت Yoyo Games برای این نرم افزار مفید Game Maker 8.0 است که نکته جالب در مورد آن استفاده رایگانیست که شرکت سازنده در اختیار علاقمندان به آن قرار داده است

 

همیشه دوست داشتم یک بازیساز حرفه ای باشم و یک بازی درباره ی ایران باستان طراحی کنم، مثلا در باره ی حکومت هخامنشیان و بازی به خوبی

 این برنامه همان برنامه ای باشد که مدتها دنبالش بودم، البته من قبلا بازیهایی طراحی کرده ام اما دو بعدی و بیشتر دسکتاپی! به خاطر همین هم می خواهم یک بازی توپ ایرانی بسازم تا نام پادشاهان و سرداران گذشته ی ایران را همه بدانند و با آنها بازی کنند.

و….

 دانلوده Game Maker ازDropbox  

 

 دانلود  Game Maker از rapidshare

دانلوده Game Maker ازپارسا اسپیس

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com