چطور میتونم ip یک نفر را بدست بیارم؟این سوال خیلی هاست و البته سوال انهایی است که شاید  از هک و نفوذ زیاد نمیدانند ولی کنجکاو هستند که  با یک ip وارد سیستم یک نفر بشند؟؟؟

 

BeeThink IP Blocker v1.3 یک برنامه بسیار قدرتمند با حجم خیلی کم و کاربرد اسان است که قادر است تمام ip هایی که به سیستم شما وصل میشند و یا از سیستم شما به سرور و جاهای دیگه وصل میشسند که ایسنیف میکند در واقعBeeThink IP Blocker یک ایسنیفر است.

وقتی شما یک برنامه را اجرا میکنید شاید اون برنامه بصورت اتوماتیک به یک سرور ناشناس وصل میشود و برنامه هایی را به سیستم شما دانلود و یا از سیستم شما اپلود میکند.شما با BeeThink IP Blocker  تمام ای پی ها را خیلی ساده کنترل میکنید فقط کافیه روی ای پی مورد نظر کلیک راست کرده show detial را بزنید تا تمام اطلاعات در مورد ان ای پی برای شما نشان داده بشه .

از شما به یک ای پی مشوک بودید کافیه روی ان کلیک راست کنید و گزینه اول یعنی Add the remote IP address(es) to the IP black list(A را انتخاب کنید
به همه دوستانی که اطلاعات مهم تو سیستم خود دارند و به انها ارزش میدند پیشنهاد  میکنم اینو دانلود و روی سیستم خود داشته باشند.فراموش نکنید پیشگیری بهتر از درمان است

دانلوده مستقیم BeeThink IP Blocker ازDropbox  

 

دانلودهBeeThink IP Blocker از پارسا اسپیس

دانلوده BeeThink IP Blocker ازrapidshare

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com