nLite نرم افزاریکه با امکانات مختلف توانایی ساخت یک ویندوز سفارشی را برای کاربران فراهم می کند. توسط این نرم افزار می توانید قسمت های جدیدی به ویندوز اضافه کرده یا آیتم هایی را حذف کنید، یا می توانید درایور های نصب ویندوز را اضافه کنید و یا مولفه های مختلف را به منوی ویندوز بیفزایید. ویندوز سفارشی شما پس از اتمام مراحل کار، قابلیت رایت روی CD را نیز دارا می باشد.

یک نرم‌افزار خارق‌العادنرم افزار nLite ، نرم افزاری کم حجم، رایگان و در عین حال مفید می باشد که بوسیله این نرم افزار قادر خواهیم بود تا برخی از خصوصیات ویندوز را کم و زیاد کنیم و در حقیقت یک ویندوز مخصوص خود را ایجاد کنیم و ویندوزی آماده و سریع را برای خود محیا نماییم. این نرم افزار از سیستم عاملهای Windows XP و Windows 2000 و Windows server 2003 پشتیبانی می کند.البته نسخه ی این برنامه مطابق با ویندوز ویستا نیز منتشر شده است .

 

قابلیت های اصلی این نرم افزار عبارتند از:
– اضافه کردن سرویس پک های جدید به ویندوز
– اضافه کردن آپدیت های جدید به ویندوز
– رهای از نصب جداگانه درایورها بوسیله اضافه کردن آن به خود ویندوز
– حذف کامپوننت های اضافی ویندوز
– ساخت یک سی دی بوت با فرمت ISO
 
 
در این آموزش سعی کرده ایم تا نحوه کامل کار با این نرم افزار و نکات مهم مربوط به این نرم افزار را به شما عزیزان گوشزد کنیم. امیدوارم که از آموزش لذت برده و استفاده نمایید. (دانلود نرم افزار و آموزش ……….. ادامه مطلب..)

برای اجرای این برنامه باید Microsoft .NET Framework 2.0  را روی ویندوز خود نصب کرده باشید

 

دانلوده مستقیمnLiteازسایت سازنده ان 

دانلوده nLiteاز۴ppl.ru

دانلودnLite از سایت راپیدشر

دانلود اموزش این برنامه

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com