آیا تاکنون پیش آمده که کد امنیتی گوشی تلفن‌همراه خود را فراموش کرده باشید؟ همون کدی که هنگام روشن شدن موبایلتون از شما خواسته میشه و اگر اون فراموش کرده باشید دیگه….!!! 

 

معمولا در این موارد تنها راهی که وجود خواهد داشت، فلش ‌کردن گوشی تلفن‌همراه است ؟؟ ولی کلیه اطلاعات ارزشمند گوشی شما را پاک می‌کند ان هم با هزینه بالا و خطرات که احتمال از کار افتادن گوشی شما را به همراه خواهد داشت.

ترفندی که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت به شما کمک می‌کند تا کد از دست رفته را بازیابی کنید و از سد این کد امنیتی خیلی راحت خلاص بشید

 

 

امیدوارم از این اموزش سو استفاده نشود چون این کد امنیتی برای زمانی است که شما گوشی خود را کم کرده باشید و کسی نتونه وارد ان بشه ولی در این اموزش خیلی راحت کد امنیتی گوشی برای شما بازخوانی میشود.
با استفاده ازNSS برنامه دیگر نیازی به فلش کردن ندارید و می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، کد امنیتی فراموش شده گوشی خود را بازیابی کنید اموزش در ادامه مطلب…

NSS مخفف Nemesis Service Suite  است و برای تغییر پروداکت کد گوشیهای نوکیا و .. که در این ورژن قابلیت سازگاری با گوشیهای جدید و سری ۶۰ ورژن ۵ هم بهش اضافه شده

  برای استفاده از این روش لازم است که یک سری مقدمات را فراهم کنید که عبارت از موارد زیر است:

۱٫ نرم‌افزار NSS (Nemesis Service Suite) که می‌توانید آن‌را از لینک انتهای نوشته دریافت کنید.

۲٫ نرم‌افزار Nokia PC Suite.

۳٫ کابل USB.

ابتدا نرم‌افزار Nokia Pc Suite را روی رایانه نصب کنید تا بتوانید بین رایانه و گوشی خود ارتباط برقرار کنید و سپس گوشی را از طریق کابل به رایانه متصل کرده و Mode ارتباط را روی PC suite قرار دهید.

در مرحله بعدی، برنامه NSS را اجرا کرده و در صفحه اصلی روی آیکون ذره‌بین در قسمت بالا و سمت راست صفحه که scan for new devices button نام دارد کلیک کنید.

در قسمت بالا و سمت چپ صفحه روی آیکون موبایل Phone Info کلیک کرده و در وسط همین صفحه روی دکمه Scan کلیک کنید.

در بخش پایینی صفحه، سربرگ Permanent Memory را انتخاب‌کرده و در همین سربرگ روی دکمه Read کلیک کنید.

در این مرحله، نرم‌افزار NSS اقدام به خواندن حافظه گوشی شما می‌کند و وقتی کار خواندن تمام شد اطلاعات آن‌را در یک فایل ذخیره می‌کند که اگر پنجره نرم‌افزار را تا انتها پایین ببریم، آدرس این فایل در آخرین خط نوشته شده است.

پس از یافتن این فایل، آن‌را توسط Notepad باز کرده و در آن عبارت ۳۰۸ را جست‌وجو کنید.

در قسمت زیرین این عبارت، سطری وجود دارد که در آن سطر زیر نوشته شده است:

۳۵۳۴۳۳۳۲۳۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰=۵

اگر در این عبارت دقت کنید متوجه خواهید شد که کد امنیتی گوشی تلفن‌همراه شما به‌صورت یکی در میان در بین اعداد ۳ نوشته شده است که در این مثال می‌شود: ۵۴۳۲۱

لینک دانلود این نرم‌افزار به شرح زیر است:

 

دانلوده NSS از xlpar

دانلوده NSS از پارسا اسپیس

دانلود NSS از slingfile

دانلوده دانلود NSS از پرشین گیگ

از ایجا هم اخرین و جدیترین ورژن انرا مسیتقیم از سایت سازنده ان دانلود کنید

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com