اگر مرورگر Firefox شما سرعتش کند است و خیلی دیر لود میشه؟با SpeedyFoxو فقط با یک کلیک میتونید سرعت لود انرا به حداکثر برسانید!
خیلی از کاربران مرورگر فایرفاکس بعد از مدتی کار با مرورگر خود متوجه کند شدن محسوس آن شده باشند.
این سنگین شدن و طول کشیدن مدت زمان لود صفحات اینترنتی به عوامل زیادی بستگی دارد که می‌توان به ازدیاد کوکی‌های اینترنتی و همچنین افزایش حجم “SQLITE databases “نیز اشاره کرد.

 

افزونه ها و نرم افزارهایی که مدعی افزایش سرعت مرورگر های اینترنتی هستند خود بخود بعد از مدت زمانی باعث کند شدن مرورگر ها می‌شوند اما قضیه روباه تیزروکاملا فرق می‌کند..
نرم افزار “SpeedyFox “یا همان روباه تیزرو یک نرم افزار رایگان و کم حجم است که با بهینه کردن تنظیمات کوکی‌های فایرفاکس و همچنین فشرده سازی حجم “SQLITE databases “باعث سریعتر اجرا شدن فایرفاکس و سایر فرایندهای وابسته به آن می‌شود.

 

 

روباه تیزپا را با SpeedyFox تیزتر کنید

 

نام و ورژن برنامه:SpeedyFox 2.0.5 Build 67
حجم فایل:۳مگا بایت
نوع لیسنس: رایگان
سازگاری با:قابل استفاده در Firefox/Skype/Chrome/Thunderbird
تاریخ انتشار: جمعه ۳۱ شهریور سال۱۳۹۱ 

طرز استفاده از این نرم افزار نیز بسیار ساده بوده و چون این نرم افزار پورتابل نیز است احتیاجی به نصب ندارد و تنها کافیست شما فایرفاکس خود را بسته و نرم افزار SpeedyFox را اجرا کنید و پس از انتخاب پروفایل خود که به صورت پیش فرض default است بر روی Speed Up My Firefox کلیک کرده و سپس  مرورگر خود را اجرا کنید و از سرعت بهینه و بالای روباه آتشین خود لذت ببرید.


دانلوده SpeedyFox 2.0.5 Build 67با لینک مستقیم از سرور سایت


دانلوده SpeedyFox 2.0.5 Build 67 با لینک مستقیم ازسایت سازنده

پسورد پوشه زیپ:www.lordly.ir