برنامه های زیادی برای مخفی کردن فایل و یا درایو پارتیشن وجود دارد که هر کدام به نوبه   محاسن و معhیب خود را دارد.

 

فرض کنیم که شما اطلاعات محرمانه‌ای روی یکی از درایوهای خود داشته باشید. شاید شما بخواهید یک یا چند درایو از درایوهای کامپیوتر خود را مخفی کنید تا کسی از وجود آنها مطلع نباشد. چه کار می‌کنید؟

NoDrives Manager برنامه بسیار کم حجم, ساده , رایگان و پروتابل(بدون نیاز به نصب) برای مخفی کردن درایو است این برنامه بک تغییرات در رجیستری درایو مورد نظر شما را مخفی میکند.

 

 

این برنامه فقط ۴ مگ حجم دارد و شما میتونید از طریق پسورد گذاری از این برنامه محافظت کنید .

حالا کنار حروف درایوهای مختلف یک تیک ناقابل بگذارید تا آن درایو در کامپیوتر شما مخفی شود. با این برنامه می‌توان درایوهای هارد دیسک، فلش و سی‌دی و دی‌وی‌دی را مخفی کرد. بعد از انتخاب درایوهای مورد نظر دکمه save را بزنید و درایوهایتان را ناپدید کنید. در این مرحله پیغامی مثل تصویر زیر به شما نشان داده می‌شود. حالا کافیست یکبار log off کنید یا از task manager پروسه explorer را ریستارت کنید. تغییرات ایجاد شده اعمال می‌شوند.

 

 

حالا درایوهای شما مخفی شده‌اند. اما اگر خودمان بخواهیم آنها را ببینیم چه کار کنیم؟ برای مشاهده کافیست در قسمت search یا run حرف درایو مورد نظر را تایپ کنید و بعد از آن یک دو نقطه و یک اسلش بگذارید. مثل

 

(D:/)

 

اگر می‌خواهید به حالت اولیه برگردید کافیست برنامه NoDrive Manager را دوباره اجرا کنید و تیکهایی که زدید را بردارید و ذخیره کنید

 

 

لینک دانلود این نرم‌افزار به شرح زیر است: 

 

دانلوده NoDrives Manager از سرور پارسا اسپیس

دانلود NoDrives Manager از سرورrapidshare

دانلود  NoDrives Manager از سرورturboshare

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com