نحوه کار Newsoftwares Copy Protect v1.5.0  بدین گونه است که با تبدیل فایلهای شما به اپلیکیشن های اجرایی EXE ، امکان استفاده را تنها به درایوی که توسط آن قفل گذاری شده است محدود نموده و معادلات افرادی که در  صدد دسترسی به آن هستند را بر هم میزند . بدین ترتیب دیگر هیچ گاه نگران این نخواهید بود که فیلم ها یا عکسهای خانوادگی تان در اختیار دیگران قرار بگیرد و با خیالی آسوده از آنها محافظت خواهید کرد .

 این نرم افزار با بهره گیری از یک تکنولوژی پیشرفته رمزگذاری آسودگی خاطر شما را بیمه خواهد کرد و کپی کردن ایمن فایلها بر روی دیسک های CD ،  DVD و حتی فلش مموری ها را برایتان از رویا به واقعیت تبدیل خواهد نمود . پشتیبانی از نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز های اکس پی ، ویستا و سون هیچ کاربری را که قصد استفاده از این نرم افزار را داشته باشد تنها نخواهد گذاشت .
 

 

کپی اکیدا" ممنوع Newsoftwares Copy Protect v1.5.0

 

نام و ورژن برنامه:Newsoftwares Copy Protect v1.5.0
تاریخ انتشار : 2۴ اسفند ۱۳۹۰ برابر است  March 15, 2012 
حجم برنامه:۲۳ مگابایت
نوع لیسنس:همراه کرک و سریال
سازگاری با:ویندوز سون ویستا و XP

کپی غیرمجاز ممنوع!

نرم‌افزار پیشنهادی این هفته ما Copy Protect نام دارد. این نرم‌افزار با ارائه ابزارهای کامل و منحصر به فرد، شما را قادر می‌سازد تا از کپی‌برداری غیرمجاز فایل‌های متنی، صوتی، تصویری و ویدئویی جلوگیری کنید. به کمک این برنامه اطلاعات موردنظر شما به فایل‌های اجرایی تبدیل می‌شوند که فقط توسط درایو سخت‌افزاری قابل اجرا خواهند بود به طوری که چنانچه این فایل‌ها از درایوهای دیگری فراخوانی شوند کاملا بی‌مصرف بوده و اجرا نخواهند شد!

کاهش خطاپذیری

توسط نرم‌افزار Copy Protect شما مجوز استفاده از اطلاعات را برای دیگران صادر می‌کنید، اما امکان کپی‌برداری و انتشار این اطلاعات را از آنها می‌گیرید، همچنین با تبدیل این اطلاعات به فایل‌های اجرایی، شانس اجرای صحیح فایل‌ها را نیز افزایش می‌دهید، چرا که فایل‌های صوتی، تصویری و ویدئویی شما پس از تبدیل به فایل اجرایی به صورت مستقل عمل کرده و بدون نیاز به پخش‌کننده‌های سیستم‌عامل اجرا می‌شوند.

اجرای آسان از همه جا

بزرگ‌ترین مشکل نرم‌افزارهای قفل‌گذار روی اطلاعات این است که برای بازکردن فایل‌های قفل‌گذاری شده، باید نرم‌افزار اصلی را نصب و پس از طی مراحلی به فایل‌ها دسترسی پیدا کرد، اما نرم‌افزار Copy Protect این مشکل را نیز حل کرده و تمام فایل‌های قفل‌گذاری شده خود را بدون نیاز به هیچ نرم‌افزار جانبی در اختیار شما قرار می‌دهد. تمام فایل‌های حفاظت شده توسط این نرم‌افزار براحتی و بدون هیچ پیغام یا طی کردن مراحل اضافه‌ای قابل استفاده‌‌اند و راحت می‌توانند پس از کپی روی سی‌دی، دی‌وی‌دی، حافظه‌های فلش یا دیگر حافظه‌های جانبی، از روی این درایوها اجرا شوند.

کامل، حرفه‌ای، آسان

اگر بخواهیم این نرم‌افزار را در یک جمله خلاصه کنیم، می‌توانیم بگوییم ابزارهای کاملی را برای انجام یک کار حرفه‌ای به آسان‌ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد.

این نرم‌افزار دارای امکانات و قابلیت‌های بسیاری است که برخی از آنها به اختصار عبارتند از:

ـ قفل گذار اطلاعات بدون راه نفوذ

ـ پشتیبانی از تبدیل فایل‌ها و کپی آنها در درایورهای ذخیره‌کننده در ۲ سطح مجزا

ـ اجرای فایل‌های قفل شده بدون نیاز به نصب نرم‌افزارهای اضافه و بدون نیاز به دسترسی مدیریتی در سیستم عامل

ـ مجهز به پخش‌کننده مستقل صوتی و ویدئویی

ـ مجهز به نمایشگر مستقل متن و تصویر

ـ قابلیت قفل‌گذاری روی انواع فایل

ـ نصب و استفاده آسان

ـ محیط کاربری ساده

ـ قفل‌گذاری و کپی اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن

ـ قابلیت اجرا در تمام نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ بیتی سیستم عامل ویندوز ۲۰۰۰، ۲۰۰۳، ۲۰۰۸، اکس پی، ویستا و ۷

 


دانلود Newsoftwares Copy Protect v1.5.0 با لینک مستقیم از سرور سایت