فرض کنید برنامه‌نویس هستید و یک برنامه بسیار جالب و کاربردی را طراحی کرده‌اید. حالا قصد دارید نرم‌افزار خود را روی اینترنت تبلیغ کرده و آن را به مشتریانتان عرضه کنید.

فکر می‌کنید تا چه حد در این کار موفق خواهید بود؟ آیا از راه‌های ورود به بازارهای جهانی و چگونگی قراردادن نرم‌افزار خود در سایت‌های معروف فروش نرم‌افزار همچون Download.com، Softpedia.comو … اطلاع دارید؟ حتی در صورتی که با این راهکارها آشنا باشید، فکر می‌کنید در چند سایت خواهید توانست نرم‌افزار خود را معرفی و به فروش برسانید؟

 به نظر خودتان اگر لیستی از هزار سایت مخصوص این کار را در اختیار داشته باشید برای افزودن نرم‌افزار خود به این سایت‌ها چند هفته یا چندماه زمان نیاز خواهید داشت؟

نرم‌افزار GSA Auto SoftSubmit برای پاسخگویی به تمام این سوالات طراحی شده است. این نرم‌افزار قادر است برنامه‌های نوشته شده توسط شما را با چند کلیک ساده در مدت زمان چند دقیقه به بیش از ۵۰۰۰ سایت فروش نرم‌افزار معرفی کرده و آن را در اختیار مشتریان این سایت‌ها قرار دهد.

به کمک این برنامه که هر ماه نیز چندین بار به‌روزرسانی می‌شود، قادر خواهید بود تا براحتی اطلاعات کامل نرم‌افزار خود را در تمام سایت‌های موجود در بانک اطلاعاتی نرم‌افزار به ثبت برسانید. این کار علاوه بر جذب مشتریان بیشتر برای نرم‌افزار شما، می‌تواند رتبه سایت شما در موتورهای جستجو را نیز افزایش دهد، چرا که بسیاری از سایت‌های فروش نرم‌افزار، لینک سایت سازنده برنامه را نیز در صفحات خود قرار می‌دهند و این عامل یکی از بهترین روش‌ها برای کسب امتیاز در موتورهای جستجو همچون گوگل است.

                          

 

نرم‌افزار فوق در سیستم‌عامل‌های ویندوز ۹۵ به بالا قابل اجراست

 

متاسفانه هیچ کرکی برای این برنامه پیدا نکردم

دانلوده  GSA Auto SoftSubmit مستقیم از سرور۴shared
دانلود GSA Auto SoftSubmit   سرورrapidshare
دانلوده GSA Auto SoftSubmit  بصورت مستقیم از سرور mediafire