مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟

NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی

بخش های اصلی تشکلیل دهنده NOD32 Antivirus 

  • Antivirus MONitor: این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می باشد.
  • NOD32: این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد.
  • Internet MONitor: این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد.
  • Email MONitor: این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد.
  • Document MONitor: این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد.

 

ESET NOD32 Antivirus 6.0.308.0 Final - آنتی ویروس NOD32

 

نام و ورژن برنامه:ESET NOD32 Antivirus 7.0.302.0 Final
حجم فایل:۶۱ مگا بایت
نوع لیسنس: تریال ریسیت
سازگاری با:Windows XP, Vista, Windows 7 و ویندوز هشت
تاریخ انتشار: پنج شبه ۲۵ مهر سال ۱۳۹۲

 


دانلوده ESET NOD32 Antivirus 7.0.302.0 Final با لینک مستقیم از سرور سایت ۳۲ بیتی

دانلوده ESET NOD32 Antivirus 7.0.302.0 Final با لینک مستقیم از سایت سازنده ۶۴ بیتی

پسورد پوشه زیپ:www.lordly.ir

دریافت سریال برای محصوات نود۳۲

http://www.pass32ze2.net/nod32-password-username-update/