اگر گذرتان به مراکز ارائه خدمات کامپیوتری افتاده باشد حتما تبلیغاتی را درخصوص بازیابی اطلاعات دیده‌اید! نیاز به بازیابی اطلاعات ممکن است برای هر کاربری پیش بیاید، چرا که به هر دلیل اعم از حذف اشتباهی یک برنامه یا بروز اشکال در ‌هارددیسک رایانه ممکن است اطلاعات مهم و ضروری شما از دسترس خارج شود و مجبور شوید برای استفاده مجدد از آن به بازیابی اطلاعات بپردازید.
 
به نظر شما حذف اطلاعات هم می‌تواند حیاتی و مهم باشد؟ آیا برای حذف کامل اطلاعات هم باید هزینه پرداخت کرد یا برای پیشگیری از بازیابی اطلاعات حذف شده می‌باید متحمل هزینه شد؟
 
نـــــرم‌افزار قدرتمند و منحصر به‌فـــرد ProtectStar Data Shredder  که موفق شده است استانداردهای مختلف دولتی، نظامی ‌و صنعتی برای حذف اطلاعات دیجیتال را به خود اختصاص دهد.

این نرم‌افزار قادر است اطلاعات شما را به روش‌های مختلفی پاکسازی کند

 ProtectStar Data Shredder  به شما این امکان را می‌دهد تا براحتی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی اطلاعات محرمانه خود را از روی حافظه‌های ذخیره‌سازی همچون ‌هارددیسک‌ها حذف کنید. این نرم‌افزار با روش کاری بسیار ساده و قابلیت اجرا تحت سیستم‌عامل ویندوز، تمام کاربران اعم از کاربران خانگی، تجاری و حتی کاربران سازمان‌های دولتی را قادر می‌سازد با اطمینان خاطر نسبت به حذف اطلاعات خود برای همیشه اقدام کنند.

فرض کنید تعدادی عکس و فیلم خانوادگی روی‌ هارددیسک رایانه‌تان ذخیره کرده‌اید و حالا قصد تعویض رایانه یا ارتقای ظرفیت‌ هارددیسک را دارید و به همین دلیل اطلاعات ‌هارددیسک فعلی خود را پاک کرده و به ‌هارد جدید منتقل می‌کنید، در نهایت نیز ‌هارد قبلی را می‌فروشید یا در اختیار دیگر دوستانتان قرار می‌دهید. آیا در چنین شرایطی می‌توانید با اطمینان کامل بگویید اطلاعات‌تان غیرقابل بازگشت است؟ به نظر شما روش‌های مختلفی که برای بازیابی اطلاعات وجود دارد، قادر به بازیابی اطلاعات شما نخواهد بود؟

 

این نرم‌افزار در تمام نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ بیت سیستم‌‌‌‌های عامل ویندوز اکس‌پی، ویستا، ۷ و ویندوز ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ نسخه سرور قابل استفاده است و می‌توانید نسخه رایگان آن را با حجم ۷ مگابایت از لینک زیر دانلود کنید:

 دانلوده ProtectStar Data Shredder 2.1.10.01.09 با لینک مستقیم

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com