گاهی اوقات به دلایل مختلف می‌باید رایانه را یک‌بار راه‌اندازی مجدد (Restart) کنید. در چنین مواقعی اگر مشغول به انجام کاری با رایانه باشید و چندین نرم‌افزار نیز به اجرا درآورده باشید، اجرای مجدد ویندوز می‌تواند مشکلاتی را برای شما به‌وجود آورد که یکی از بارز‌ترین آن‌ها بسته شدن تمام نرم‌افزارهای فعال و اتلاف وقت برای بازکردن و فراخوانی مجدد فایل‌های مورد نیاز در آن‌ها است.

 نرم‌افزار CacheMyWork ابزاری رایگان با روش کار بسیار ساده است که قادر است تمام فایل‌ها، پنجره‌ها و برنامه‌های فعال شما را پس از راه‌اندازی مجدد ویندوز نیز به‌نمایش درآورده و آن‌ها را مجددا اجرا کند:

 
برای استفاده از این نرم‌افزار کافیست پیش از ارسال دستور Restart برنامه را اجرا کرده و از لیست نرم‌افزارهای موجود در آن، مواردی که قصد دارید پس از راه‌اندازی مجدد رایانه نیز به‌طور خودکار اجرا شوند را انتخاب کنید و کلید Save را فشار دهید. پس از انجام این کار مشاهده می‌کنید که با راه‌اندازی مجدد رایانه تمام نرم‌افزارها و پنجره‌های فعال به‌نمایش درآمده و می‌توانید ادامه کارهای خود را به انجام برسانید. 

 


 این برنامه برای اجرا نیاز به .net Framework 2.0 دارد و روی نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ بیتی سیستم‌عامل‌های ویندوز اکس‌پی، ویستا و ۷ نیز به‌خوبی اجرا می‌شود

لینک دانلود تصحیح شد

دانلوده CacheMyWork با لینک مستقیم

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com