امروزه گوگل همه چیز را در همه جا میبیند و کنترل می کند !!! بیشتر برنامه های تولیدی گوگل نظیر :
 google Desktop, Google Chrome , Google Picasa, Google Earth , Google Toolbar اطلاعاتی درباره استفاده شما جمع آوری میکنند و سپس آنها را برای گوگل پس می فرستند .

نرم افزار GoogleClean  جلوی فرستاده شدن اطلاعات شخصی شما به سرورهای گوگل را بدون اینکه در استفاده شما از محصولات گوگل مشکلی بوجود بیاورد ، می گیرد

 عملیات جاسوسی گوگل به آن این امکان را می‌دهد تا نتایج بهتری را به شما ارائه کند، میزان علاقه شما به سایت‌های مختلف را اندازه‌گیری کند و حتی در مواردی نیز عادت‌های وب‌گردی شما را کاملا زیرنظر می‌گیرد.

شاید برای بسیاری از کاربران زیرنظر گرفتن این موارد توسط گوگل ناخوشایند نباشد، اما برخی کاربران نیز انجام این‌گونه کارها را مغایر با حریم خصوصی خود می‌دانند و قصد دارند علاوه بر استفاده از خدمات گوگل، مانع فعالیت‌های جاسوسی آن نیز بشوند. نرم‌افزار GoogleClean نیز به همین منظور طراحی شده است. به کمک این برنامه مشخصات کاربری شما پنهان می‌شود، اطلاعات شخصی شما حذف می‌شوند و کوکی‌های جاسوسی گوگل به طور کامل پاکسازی می‌شوند.

این برنامه به کمک رادار گوگل خود تمام فعالیت‌های جاسوسی مجموعه نرم‌افزارهای گوگل اعم از گوگل دسکتاپ، گوگل تولبار، پیکاسا، مرورگر کروم و… را زیر نظر می‌گیرد و مانع از سرقت اطلاعات شخصی شما توسط آنها می‌شود.

 

ابزار ضد جاسوسی گوگلGoogleClean 3.7.109

 

نام و ورژن برنامه:GoogleClean 3.7.109
تاریخ انتشار : 20 اسفند ۱۳۹۰ برابر است  March 10, 2012 
حجم برنامه:
۲۰ مگابایت
نوع لیسنس:همراه کرک
سازگاری با:ویندوز سون ویستا و XP


دانلود GoogleClean 3.7.109 با لینک مستقیم از سرور سایت