حتمأ شما نیز با دیسک هایی که امکان کپی کردن آنها وجود ندارد برخورد کرده اید. این نوع دیسک ها که به دلیل جلوگیری از کپی برداری غیر مجاز بدین شکل وارد بازار می شوند ، از تکنیک های مختلفی برای قفل گذاری بهره می گیرند.
در این میان نرم افزارهای بسیاری با هدف شکستن این قفل ها و ارائه امکان کپی برداری وارد بازار شده اند که در این میان DVD-Ranger را می توان به عنوان یکی از بهترین نرم افزار های ارائه شده در این زمینه معرفی نمود. این نرم افزار به سادگی و در محیطی گرافیکی به شما امکان شکستن قفل دیسک را می دهد.

 

DVD-Ranger 3.7.0.9نرم افزاری است که با وجود  چندین سال تغییر و تحول بوجود آمده برای کپی کردن نرم افزارها و برقراری امنیت فایل های ویدیویی و دی وی دی ها ، این امکان را به کاربر می دهد تا در میان تمامی نرم افزارهای موجودی که ادعای قفل شکنی دیسک های فیلم و قفل های امنیتی را دارند ، بهترین روش و مفهومی ترین آن ها را ارائه کرده و به شکستن قفل این دیسک ها بپردازد. DVD-Ranger با این هدف ساخته شده تا قوانین امنیتی در مورد کپی کردن دیسک ها را پشت سر بگذارد و به کاربران اجازه گرفتن نسخه پشتیبان از دیسک های مورد نظر خود را بدهد

 

شکستن قفل تمامی دیسک ها با DVD-Ranger 3.7.0.9

 

 

با اطمینان می توان گفت که DVD-Ranger 3.7.0.9 سریعترین و آسان ترین مبدل و کپی کننده دی وی دی با کیفیت باور نکردنی می باشد.


دانلوده DVD-Ranger 3.7.0.9 با لینک مستقیم از سرور سایت