نرم‌افزارهای مختلفی برای نمایش وضعیت آب‌وهوا و پیش‌بینی آن طی روزهای آینده، طراحی شده‌اند. اما کمتر نرم‌افزاری را می‌توان یافت که جذابیت‌ و خلاقیت‌های به‌کار رفته در طراحی نرم‌افزار YoWindow را در خود جای داده باشد.

 

نرم‌افزار قدرتمند YoWindow که به‌صورت محافظ صفحه‌نمایش نیز قابل استفاده است، به شما این امکان را می‌دهد تا وضعیت فعلی آب‌و‌هوای منطقه سکونت خود را به‌طور کاملا زنده مشاهده کنید! این نرم‌افزار برخلاف دیگر نرم‌افزارها، وضعیت آب‌و‌هوا را فقط با استفاده از اعداد و ارقام به شما نمایش نمی‌دهد، بلکه تصاویری کاملا زنده و جذاب، وضعیت لحظه‌ای آب‌و‌هوا را در اختیار شما قرار خواهد داد.

در نرم‌افزار فوق لحظه به لحظه با توجه به تغییر زمان، هوا تاریک و روشن می‌شود، طلوع و غروب آفتاب قابل مشاهده است! ریزش باران، برف، آفتابی بودن هوا و حتی ابری بودن و سرعت وزش باد نیز در یک تصویر کاملا زیبا و متحرک به شما نمایش داده می‌شود. با استفاده از این نرم‌افزار حتی کودکان شما که قادر به خواندن و نوشتن نیستند نیز می‌توانند با مشاهده صفحه رایانه از وضعیت هوا مطلع شده و برای بازی کردن خود در خارج از منزل برنامه‌ریزی کنند!

 

پخش زنده وضعیت آب‌و‌هوا YoWindow 3 Alpha

نام و ورژن برنامه: YoWindow 3 Alpha
تاریخ انتشار:
۰۳ اسفند ۱۳۹۰ برابر است با February 22, 2012
حجم برنامه:۷مگابایت
نوع لیسنس:همراه با سریال


دانلوده YoWindow 3 Alpha با لینک مستقیم از سرور سایت