هکرهایAnonymous انونیموس که ماسک آن‌ها به نماد معترضین آمریکایی تبدیل شده است، اعلام کردند که در حمایت از مردم فلسطین، طی روزهای آتی به سایت‌های اسراییلی یا حامی این رژیم حمله خواهند کرد.

به گزارش سایت اوباما، پایگاه سافت پدیا در گزارشی از حمله روزهای آینده هکرهای مشهور "انونیموس" به سایت‌های اسراییلی و حامی اسراییل خبر داد.

انونیموس گروهی هکری هستند که معترضین دولت آمریکا به شمار می‌روند و ماسک مورد استفاده آن‌ها، به نماد معترضین آمریکایی در جنبش "اشغال وال استریت تبدیل شده است.

براساس این گزارش، گروه انونیموس و یک گروه از هکرها موسوم به "کلاه مشکی" اعلام کردند که در حال برنامه‌ریزی برای "عملیات آزادی فلسطین" هستند که بر اساس آن سایت‌های اسرائیلی در سال ۲۰۱۲ مورد هدف قرار می‌گیرند.

  

حمله Anonymous"انونیموس" به سایت‌های اسراییلی

این اولین بار است که معترضین آمریکایی و به خصوص هکرهای انونیموس، در اعتراضات خود رژیم اسراییل را هدف قرار می‌دهند. توضیحات در ادامه پست…

و  گروه نا‌شناس (Anonymous) کیست و هدفش چیست؟

در بخشی از بیانیه هکرها آمده است: "سرزمین و آزادی مردم فلسطین غارت شده است و رژیم نژادپرست اسراییل، فلسطینیان بیگناه را با سلاح‌های شیمیایی غیرقانونی به قتل می‌رساند. آیا شما نیز مانند دولت‌های جهان که جنایات جنگی اسراییل را نادیده می‌گیرند، توجهی به این روش‌های غیرقانونی و جنایات جنگی ندارید؟"

یکی از هکرهایی که در راه‌اندازی این عملیات شرکت دارد، در ویدئویی که بر روی یوتیوب منتشر شده، اعلام کرده که بسیاری از وب سایت‌های متعلق به صهیونیست‌ها و شرکت‌هایی که بودجه اشغال غیرقانونی فلسطین را تامین می‌کنند، هدف این حمله قرار خواهند گرفت

 

نا‌شناس (Anonymous) کیست و هدفش چیست؟

گروه Anonymous یا‌‌ همان «نا‌شناس» مجموعه‌ای از هکر‌ها و نیز طرفداران و کاربران عادی علاقه‌مند به گردش آزاد اطلاعات و آزادی بیان در نقاط مختلف جهان هستند که بعد از فشار دولت آمریکا بر روی وب‌سایت ویکی‌لیکس فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردند. حملات DDoS که با ایجاد ترافیک یک باره بر روی یک وب‌سایت باعث از کار افتادن سرورهای آن وب‌سایت می‌شود، یکی از روش‌های معمول این گروه است و مشهور‌ترین حملهٔ DDoS این گروه را می‌توان حملات آن‌ها به وب‌سایت‌های Paypal و Mastercard در اعتراض به قطع همکاری آن‌ها با وب‌سایت ویکی‌لیکس دانست به طوری که باعث شد تا نام این گروه در رسانه‌ها بیش از پیش بر سر زبان‌ها بی‌افتد.

اعضای این گروه مشخص نیستند، اما براساس حدس و گمان هستهٔ اولیه این گروه را تعدادی از هکرهای حرفه‌ای تشکیل می‌دهند که تاکنون هیچ اطلاعاتی از آن‌ها منتشر نشده است، با این حال می‌توان به این نکته اشاره کرد که یکی از هکرهای گروه «نا‌شناس»، یک ایرانی است .