کاربران بسیار زیادی هستند که آرزو دارند بدون نگاه کردن به صفحه‌ کلید، با ۱۰ انگشتشان به سرعت تایپ کنند. شما هم چنین آرزویی دارید؟ نرم‌افزار آلیس راه‌حل رسیدن به این آرزوست.

تایپ سریع (تایپ ده انگشت) و بدون اشتباه یکی از توانایی هایی است که اغلب کاربران کامپیوتر خواهان یادگیری و تسلط بر آن هستند. Alice Touch Typing Tutor برنامه ای مفید و بسیار کاربردی در این زمینه است که برای شما امکانی را فراهم می کند تا سرعت تایپ خود را به صورت ده انگشتی و با تسلط کامل بر صفحه کلید، بهبود بخشید و از کاربر مبتدی تا یک تایپیست حرفه ای پیشرفت کنید. در Alice Touch Typing Tutor، شما به راحتی می تواند تایپ لمسی را یاد بگیرید، در درس شرکت کرده و عملکرد تایپ خود ارزیابی کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Alice Touch Typing Tutor:
– یادگیری تایپ ده انگشتی
– ارزیابی عملکرد کاربر
– نصب و استفاده آسان
– نمایش طریقه نشستن صحیح هنگام تایپ
– افزایش بهره وری و سرعت تایپ
– محیط کاربر پسند
– و …

تایپ 10 انگشتی با آلیسAlice Touch Typing Tutor v1.1

 
 
 نمایش مدت زمان تایپ شما، تعداد حروف وارد شده در یک دقیقه، تعداد کلمات تایپ شده در یک دقیقه، تعداد کل کلمات تایپ شده و تعداد کل غلط‌های شما از جمله امکاناتی هستند که در این نرم‌افزار وجود دارد.

راهنمای نصب

۱- نرم افزار را نصب کنید.
۲- از پوشه ی Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کرده و در باکس اول یک نام دلخواه وارد کنید و بر روی دکمه Generate کلیک نمایید.
۳- نرم افزار را اجرا کرده و بر روی دکمه user کلیک کنید و در پنجره باز شده بر روی دکمه New User کلیک نمایید و در پنجره باز شده بعدی اطلاعات دریافتی از Keygen را وارد نمایید.

 
دانلوده Alice Touch Typing Tutor v1.1 با لینک مستقیم از سرور سایت