یکی از راه‌های کسب درآمد برای صاحبان وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها، نمایش تبلیغات در سایت است و یک از اذیت کننده ترین چیزها برای یک بازدیدکننده بنرهای و صفحات تبلیغاتی یک سایت است.
 
متاسفانه در بسیاری از سایت‌های امروزی محتوای سایت فدای اهدافی همچون کسب درآمد شده و حجم بسیار زیادی از صفحات را تبلیغات تشکیل می‌دهند که این تبلیغات علاوه بر کاهش سرعت بارگذاری صفحات در مواردی نیز امنیت رایانه کاربران را به‌خطر می‌اندازد.

اگر مثل ما از تبلیغات موجود در سایت‌های مختلف خسته ‌شده‌اید و تمایلی به دیدن آنها ندارید پیشنهاد می‌کنیم از نرم‌افزار AdFender کمک بگیرید. این نرم‌افزار با قابلیت پشتیبانی از تمام مرورگرها از جمله اینترنت‌اکسپلورر، فایرفاکس، کروم، اپرا، سفری، مکستون، اوانت، اپیک و همچنین پشتیبانی از نرم‌افزارهای مختلف همچون پیام‌رسان یاهو وAOL وICQ، Bearshare، BitComet، قادر است مانع از نمایش تبلیغات در آنها شده و با این کار باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات و در پهنای باند مصرفی اینترنت شما نیز صرفه‌جویی کند.

نمایش تبلیغات، ممنوع!AdFender 1.50

استفاده از این برنامه نیاز به هیچ آموزش خاصی ندارد و پس از نصب آن می‌توانید نتیجه عملکرد آن را در مرورگر خود مشاهده کنید. اما چنانچه بخواهید کنترل بیشتری روی آن داشته باشید می‌توانید با ورود به بخش تنظیمات نرم‌افزار و مشخص کردن جزییات بیشتر از جمله فهرست سفید، فهرست سیاه و… کنترل دقیق‌تری را روی عملکرد آن اعمال کنید.

 


دانلوده AdFender 1.50 با لینک مستقیم از سرور سایت