بدون شک امروزه بهترین راه برای پیدا کردن عکس مورد نظر در اینترنت جست و جو در گوگل می باشد.روزانه میلیون ها نفر به واسطه گوگل عکس های مورد نظر خود را پیدا می کنند.
اما یکی از بزرگ ترین مشکلات جست و جوی عکس در گوگل این می باشد که فرد پس از وارد کردن کلمه مورد نظر و دریافت لیستی از عکس های مرتبط باید به روی عکس ها کلیک کند و به صفحه دیگری برود و ممکن است پس از وارد شدن به آن وب سایت نتواند عکس مورد نظر خود را دانلود کند و یا پلاگین های آن سایت اجازه دانلود آن را ندهند.

 

سایت تخصصی پادشاه ترفندها قصد دارد تا شما را با برنامه ای که حلال این مشکل است آشنا کند.این برنامه گوگل ریپر (google image ripper) نام دارد.

google image ripper:سهولت جست و جو عکس در گوگل و دانلود آن

برای استفاده از این برنامه شما باید کلمه مورد نظر را در قسمت جست و جو وارد کنید تا برنامه لیستی از عکس های جست و جو شده به شما نشان دهدسپس شما می توانید با کلیک بر روی هر عکس ،آن را در سایز بزرگ تر ببینید و همچنین لینک دانلود مستقیم عکس را نیز در اختیار داشته باشید و به سرعت آن را دریافت کنید.

همچنین شما می توانید برای دیدن عکس ها در سایز های مختلف برنامه را روی یکی از سه حالت بزرگ،متوسط و کوچک قرار دهید.همچنین شما می توانید پس از کلیک بر روی برنامه حالت اسلاید شو داشته باشید.این برنامه به صورت رایگان و به خواسته شرکت گوگل ساخته شده است.در صورت تمایل برای دریافت آن می توانید به سایت سازنده مراجعه کنید.

 

لینک سایت برنامه:

Visit Google Image Ripper