موبایل ها ، لپ‌تاپ‌ها ، نت‌بوک‌ها و تپلت‌های مختلف از جمله رایانه‌های کوچک و قابل حملی هستند که خصوصا طی سالهای اخیر رواج فراوانی داشته اند و روز به روز بر تعداد افرادی که انواع مختلف رایانه‌های همراه استفاده می‌کنند اضافه می‌شود .

به یمن پیشرفت تکنولوژی هیچ کاری غیرممکن و دور از انتظار نیست. ما می توانیم با استفاده از یک نرم افزار در مقابل سرقت احتمالی لپ تاپ و یا تلفن همراه و یا تبلت  خود آمادگی داشته باشیم و چنانچه این سیستم مهم و گران قیمت مان به سرقت رفت آنرا ردیابی کنیم.
با استفاده از نرم افزار Prey  قادر خواهید بود لپ تاپ و یا گوشی موبایل یا یا تبلت به سرقت رفته ی خود را به صورت کنترل از راه دور ردیابی کنید. Prey یک برنامه سبک، کم حجم، رایگان و کدباز است که همه می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. شما می توانید با نصب این برنامه بر روی سیستم خود در صورت سرقت سیستم منتظر دریافت سیگنال از طریق اینترنت،یا ارسال پیامک باشید و اطلاعاتی درمورد محل احتمالی سیستم بدست آورید.

Prey در هنگام سرقت رایانه شما همانند یک مامور مخفی اطلاعات کاملی را به صورت کاملا مخفی و بدون اطلاع سارق برای شما ارسال میکند . کافی است سارق لپ‌تاپ ، آن را روشن کند تا اطلاعات کاملی را در مورد سارق بدست آورید …
 این اطلاعات شامل: یک لیست کامل از برنامه‌های در حال اجرا و نرم افزارها و ابزارهای فعال – عکس‌برداری از صفحه دسکتاپ  – اطلاعات کامل از شبکه WiFi – وضعیت عمومی سیستم  و ده‌ها بخش دیگر است . همچنین با قابلیت جالب Prey نرم افزار به صورت اتوماتیک و مخفی وب‌کم رایانه را روشن کرده و از چهره‌ی فردی که در حال استفاده از رایانه است و محیط پیرامون لپ‌تاپ ، عکس می‌گیرد و تمامی این اطلاعات را برای شما ارسال می‌کند ! همچنین در صورتی که لپ‌تاپ‌تان حاوی GPS باشد قادر است به صورت لحظه به لحظه مکان دقیق لپ‌تاپتان را بر روی نقشه به شما نمایش دهد. بی‌شک این اطلاعات کمک شایانی در پیدا کردن سارق لپ‌تاپ و به دست آوردن مجدد لپ‌تاپتان به شما خواهد کرد .

 همراه با فیلم اموزشی

 

نام و ورژن برنامه:prey-0.5.3
حجم فایل:۵ مگا بایت+ فیلم اموزشی
سازگاری با:Windows XP, Vista, Windows 7
نوع لیسنس: رایگان

تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ مهر سال۱۳۹۱ 


دانلود prey-0.5.3 با لینک مستقیم از سرور سایت